ترکیب ایران مقابل آمریکا در حال تغییر است

وی افزود: با این برد شکست مقابل انگلیس را فراموش کردیم. عملکرد خوب، با روحیه و پیشروی که باعث شد تیم ملی از نمایش قابل قبولی خارج شود.

بیانی در پاسخ به این سوال که چه فاکتورهایی برای صعود تیم ملی به مرحله بعد لازم است، ادامه داد: دور بودن از خطوط، نداشتن استرس، هماهنگی کامل و اتحاد تاکتیکی باعث می شود تا بازی بعدی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. به مرحله بعد می رسیم اما باید به یاد داشته باشیم که نباید مغرور شد، زیرا اشتباه مقابل آمریکا باعث می شود سریعا به تهران برگردیم و نتوانیم برای اولین بار به مرحله دوم جام جهانی صعود کنیم.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که تفاوت تیم های ولز و انگلیس چیست، تصریح کرد: انگلیسی ها در تیم های بزرگ بازی می کنند. هر کدام از آنها سنگین وزن هستند، هماهنگی کاملی داشتند و نشان دادند که سطح فوتبالشان بسیار بالاست، اما ولز عملکرد خوبی نداشت، هرچند بچه های ما از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی بودند و در دقایق 90 بارها خطرناک بودند و نشان دادند که اگر آنها اینطور بازی کنند می توانند بازی خوبی مقابل آمریکا ارائه دهند.

وی درباره آخرین بازی ما که مقابل تیم ملی آمریکا برگزار می شود، گفت: این بازی سخت ترین بازی ما خواهد بود. یک اشتباه باعث می شود خیلی زود به تهران برگردیم. کارلوس کی روش باید برای این دیدار تمهیدات خاصی داشته باشد. او از بازیکنانی استفاده می کند که پرانرژی هستند و تجربه زیادی دارند. علاوه بر این، حمایت مردم نیز می تواند کمک موثری باشد. دفاع ما نباید اشتباه کند، هافبک ها باید خوب بازی کنند و مهاجمان ما باید بهتر از موقعیت هایی که به دست می آورند استفاده کنند.

شاهرخ بیانی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید تیم ملی باز هم نسبت به آمریکا تغییراتی خواهد داشت یا با همان ترکیب ولز به میدان می روند؟ گفت: حتما هر بازی شرایط خودش را دارد. کارلوس کی روش به لژیونرها اعتماد بیشتری دارد زیرا می داند که آنها از بازی مقابل بازیکنان اروپایی ترسی ندارند. مطمئنا این جلسه با یکی دو جابجایی خواهد گذشت. آنالیز قوی از تیم ملی آمریکا و یافتن نقاط ضعف این تیم توسط کادر فنی و پیروی از دستورات سرمربی تیم ملی در زمین توسط بازیکنان می تواند منجر به صعود ایران به مرحله بعد شود.

دیدگاهتان را بنویسید