ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ایران با 5 تغییر نسبت به بازی قبلی اعلام شد


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913527

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در هفته دوم جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار گروهی خود در جام جهانی 2022 قطر از ساعت 13:30 در ورزشگاه احمد بن علی الریان به مصاف تیم ملی فوتبال ولز می رود.

به گزارش کارلوس کی روش، تیم ملی فوتبال ایران متشکل از سیدحسین حسینی، احسان حاج صفی، مجید حسینی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، احمد نورالهی، رامین رضاییان، مرتضی پورعلیگنجی، مهدی طارمی، علی کولی زاده و سردار آزمون به مصاف تیم خواهد رفت. تیم می رود

ایران با پنج تغییر نسبت به بازی با انگلیس وارد زمین می شود که علیرضا بیرانوند، صادقی محرمی، رزبه چسمی، علی کریمی و علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی حضور ندارند. سید حسین حسینی، رامین رضایان، سعید عزت الهی، سردار آزمون و علی کولی زاده در ترکیب اصلی جای خود را گرفتند.

راب پیج همچنین نام 11 بازیکن از ترکیب خود را که به مصاف ایران خواهند رفت را معرفی کرده است. بر این اساس هنسی، ویلیامز، دیویس، مپهام، رودن، ویلسون، آرون رمزی، مور، رابرت، آمپادو و گرت بیل به مصاف ایران خواهند رفت.

ولز نیز مانند ایران تغییرات زیادی دارد و با 6 تغییر نسبت به بازی مقابل آمریکا به مصاف ایران خواهد رفت. مفام، رودون، ویلسون، مور، رابرت و آمپادو 6 بازیکنی هستند که مقابل ایران در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید