ترکیب دربی استقلال لو رفت؟

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دربی حساس پایتخت 8 آذرماه آماده می کند، ظهر امروز در دیداری دوستانه به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد. آبی ها در لیگ هم مقابل این تیم به تساوی رسیدند و حالا در دیداری دوستانه این بار در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان رضا مهاجری قرار گرفتند.

ساپینتو در این بازی سعی کرد از بازیکنان اصلی خود استفاده کند تا آنها را برای دیدار با پرسپولیس آماده کند. آنچه در ترکیب استقلال جالب توجه بود، حضور سیدحسین حسینی و روزبه چسمی دو ملی پوش این تیم که به تازگی به جمع آماده سازی آبی ها اضافه شده اند، در جام جهانی بود. ابوالفضل جلالی دیگر ملی پوش استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نتوانست در این دیدار به میدان برود اما به گفته پزشکان استقلالی به دربی راه خواهد یافت.

صالح حردانی همچنان در استقلال روی نیمکت می نشیند و این بازیکن که ملی پوش هم بود توسط ساپینتو نیمکت نشین شد و کوین یاماگا جایگزین او شد. سید حسین حسینی در دیداری دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان درون دروازه قرار گرفت. در غیاب عارف غلامی مصدوم، شاهد زوج رافائل سیلوا و سیاوش یزدانی بودیم و به نظر می رسد یزدانی پس از هفته ها نیمکت نشینی و دوری از بازی ها و در صورت نرسیدن غلامی به دربی، دوباره به حالت اولیه برگشته است. او شانس بازی مقابل پرسپولیس را خواهد داشت. ابتدا به میدان بروید.

در غیاب ابوالفضل جلالی ملی پوش، جعفر سلمانی در پست دفاع چپ و کوین یاماگا در پست دفاع راست بازی می کردند. روزبه چکی، مهدی مهدی پور و آرش رضاوند 3 هافبک استقلال در این دیدار بودند که البته رضاوند نسبت به دو هافبک دیگر وظایف تهاجمی بیشتری داشت.

مهدی کایدی به عنوان وینگر چپ و محمد محبی به عنوان وینگر راست برای استقلال به میدان رفتند. همچنین ارسلان مطهری که تک گل استقلال را در این دیدار دوستانه به ثمر رساند، مهاجم ناک آبی در این دیدار بود.

با توجه به سلیقه ساپینتو و همچنین ترکیب استقلال در دیدارهای گذشته و بازی دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان، می توان گفت سرمربی آبی ها 11 نفر اصلی خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس مشخص کرده و همین نفرات خواهند بود. خوب در دربی تنها تغییرات احتمالی استقلال برای دربی به وضعیت دو مصدوم این تیم یعنی عارف غلامی و ابوالفضل جلالی بستگی دارد.

اگر این دو بازیکن شرایط بازی 90 دقیقه ای را پیدا کنند و آمادگی لازم را داشته باشند، این احتمال وجود دارد که ساپینتو از این دو بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند و یزدانی و سلمانی روی نیمکت بنشینند.

دیدگاهتان را بنویسید