تزریق امید به جامعه با انتشار حقایق یکی از رسالت های روابط عمومی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یاسر گوربانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در روز روابط عمومی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب پرس گفت: این روزها با نقش رسانه ها در زندگی مردم و وجود انواع مختلف آنها در انواع مختلف از تلویزیون گرفته تا فضای مجازی و … رسانه های مکتوب روابط عمومی را سخت تر کرده اند. بنابراین هر فردی که می خواهد این شغل را داشته باشد باید دانش، حوصله، حوصله و خلاقیت لازم را داشته باشد تا بتواند به اهداف سازمان خود دست یابد.

وی افزود: خلاقیت در روابط عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بنابراین اگر روابط عمومی هر سازمانی بتواند از ابتکار عمل برای جلب توجه مخاطبان خود استفاده کند، می تواند در کار خود به موفقیت و تعالی اهداف سازمان خود دست یابد. “.

قربانی با بیان اینکه در صورت هم افزایی روابط عمومی و پیگیری اهداف روشن و یکپارچه، موفقیت های بیشتری حاصل می شود، گفت: برای آنها تلاش کنیم، قطعاً علاوه بر اجرای وظایف سازمانی می توانیم به موفقیت های بیشتری نیز دست پیدا کنیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه اراک اراک گفت: آنچه برای یک مدیر روابط عمومی بسیار مهم است حفظ جایگاه خود در سازمان است و این زمانی اتفاق می افتد که مدیر مجموعه و مدیران ارشد برای روابط خود با مردم ارزش قائل شوند. بنابراین به نظر می رسد برای رسیدن به این وضعیت باید این تفکر در بین مدیران سازمان ها تقویت شود. علاوه بر این، اگر سازمانی بخواهد بیش از گذشته به اهداف خود دست یابد، باید هزینه بیشتری برای روابط عمومی بپردازد. این امر به ویژه در مورد شرکت های موفق بین المللی صادق است که درصدی از درآمد و اعتبار خود را صرف اطلاع رسانی به مردم می کنند.

وی با بیان اینکه تزریق امید به جامعه با انتشار اخبار منصفانه و دقیق از وظایف مهم روابط عمومی هر سازمانی است، تاکید کرد: این رسالت مشترک بین رسانه ها و روابط عمومی سازمان است تا دشمن در شرایط جنگی قرار گیرد. رسانه ها به دنبال ناامید کردن مردم ایران هستند، فعالان رسانه ای و روابط عمومی با ارائه واقعیت ها به دنبال رفع شبهات و شفاف سازی افکار عمومی هستند.

قربانی با بیان اینکه نظرسنجی ها می تواند در ارتقای دستگاه ها موثر باشد، گفت: یکی از وظایف روابط عمومی ها انجام این کار است. به عنوان مثال روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال های اخیر به طرق مختلف سعی در جلب نظر افکار عمومی و سپس رفع مشکلات و کاستی های موجود در این مجموعه داشته است.

وی در پایان با تشکر از اصحاب رسانه برای همکاری بیشتر با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در امر مبارزه با ولیعهد گفت: در واقع اگر رسانه ها و سایر همکاران روابط عمومی در این دو سال از ولیعهد حمایت نمی کردند. ما نمی توانستیم به خوبی با این بیماری کنار بیاییم. این هم افزایی ما را به یکی از بهترین استان ها در زمینه واکسیناسیون علیه این بیماری تبدیل کرده است و این موفقیت در واکسیناسیون جهانی باعث کاهش این بیماری شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پایان تاج باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید