تساوی گرد و خاکی لیگ برتر فوتبال در بازی بزرگ هفته / مجیدی در نقشه جهان مغلوب سپاهان نشد!


ساعت: 20:26
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836378

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و استقلال با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در حساس ترین دیدار هفته های باقی مانده از فوتبال باشگاهی و در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های سپاهان و استقلال از ساعت 18:30 امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

سپاهانی ها که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی نداشتند و از دور رقابت ها کنار رفتند شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر بیست و دوم دارند اما این جدال با تیم فوتبال پایتخت برای شاگردان فرهاد مجیدی به همان اندازه اهمیت داشت.

شاگردان محرم نویدکیا برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی در این دیدار خانگی به میدان رفتند که مورد استقبال هواداران نیز قرار گرفت.اصفهان آمد.

رویارویی با بهترین خط دفاعی و هجومی لیگ برتر فوتبال ایران در نیمه اول همه چیز را داشت. استقلال خیلی سریع به گل رسید اما به دلیل بی توجهی دروازه آنها از روی نقطه پنالتی که تا پایان 45 دقیقه ادامه داشت به راحتی باز شد و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در ساعات پرتلاطم و غبارآلود اصفهان اما نیمه دوم فاقد جذابیت و هیجان نیمه اول بود و فرصت های نیمه تمام با بی دقتی و بدشانسی هر دو تیم به هدر رفت تا استقلال با یک جام یک امتیازی به تهران بازگشت.


سپاهان یک
گل: گئورگی گلچیانی 15


استقلال یک
گل: محمد دانشگر 5

تیم سپاهان: رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی محمدی، سیدمحمدرضا حسینی، سروش رفیعی، فرشاد شهریا.

تیم استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف گلمی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیکونفس، صالح حردانی، امیرحسین حسین زاده، کوین یمگا و رودی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید