تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت حاج محسن لبانی


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900242

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج محسن لبانی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی تسلیت درگذشت حاج محسن لبانی یار دیرین امام و از رهبران و فعالان نهضت انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ایشان حتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره داشتند. حضور فعال و مؤثر در عرصه های مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس و تا پایان عمر با برکت خود در عرصه سیاسی و اجتماعی همچون گذشته در خدمت به نظام اسلامی و آرمان های امام و رهبری انقلاب.

متن پیام رئیس جمهور جوهور به شرح زیر است:
سمله رحمان رحیم

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم
درگذشت حاج محسن لبانی یار دیرین امام و رهبر و از فعالان نهضت انقلاب اسلامی موجب تأثر و تأثر شد.
او عمر خود را صادقانه در راه اسلام و انقلاب و اهل بیت (علیهم السلام) گذراند و با اینکه در مبارزه با رژیم ستمشاهی چندین بار توسط ساواک دستگیر شد، تا پیروزی نهضت امام دست از مبارزه برنداشت. خمینی و همواره پناهگاه مبارزان انقلاب اسلامی بوده است.
وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در عرصه های مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس حضور فعال و موثر داشت و تا پایان عمر پربرکت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی نقش آفرینی کرد. گذشته در خدمت نظام اسلامی و آرمان های امام و رهبری انقلاب.
این مصیبت وارده را به خانواده، بازماندگان و ارادتمندان این یار فداکار انقلاب تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.
سید ابراهیم رئیسی – رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید