تسلیم باج خواهی چند شهرک در قزوین نمی شوم/ بیش از حقوق خود نخواهید


ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878487

علایی گفت: برخی از واحدهای مسکونی قزوین معتقدند با ردیابی مستمر و استفاده از فضای جست و جو می توانند به بیش از حق خود دست یابند؛ امکان پرداخت وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی علایی استاندار قزوین ظهر امروز در جلسه شورای مسکن در سالن شهید سلیمانی قزوین گفت: برای افزایش عرضه مسکن به استان کمک کنید تا کمبود مسکن در استان جبران شود. .

وی ادامه داد: برای برخی اقشار در قالب تعاونی و گروه های بزرگ دارای زمین در استان که زمین های آنها در طول سالیان متمادی با مشکل مواجه بوده است، اقداماتی از سوی معاونت عمرانی استانداری و GDPB برای رفع مشکلات آنها انجام شده است.توجه به این مجموعه ها چرا که باید در جهت رفع مشکلات موجود ما را به نفع خود و به نفع شهر همراهی کنند.

علایی گفت: اینکه این گروه ها فکر کنند با پیگیری و استفاده مستمر از فضای جست و جو می توانند به بیش از حق خود برسند اشتباه است و اگر بخواهند با این رویکرد ادامه دهند اکنون فرصتی در روستاها ایجاد شده است تا مشکلات خود را حل کنند. برای سالهای متمادی.» و مشکلات آنها حل نشده باقی خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: البته مشکلات برخی از این مجموعه ها حل شده و مصوبات کمیسیون ذیل ماده. 5 استان و مصوبات ملی لازم برای آنها و مشکلاتشان حل می شود. این مشکلات برای حل مشکلات آنها طراحی شده اند، اما این بدان معنا نیست که می توانند سیستم کنترل را به صدا درآورند زیرا مطمئناً قادر به انجام آن نخواهند بود.

این مسئول گفت: زمانی که مسیر پرش مسکن در استان هموار شد، می‌توان با همکاری سازندگان مختلف پروژه‌های مختلفی را تعریف کرد تا در صورت وجود پیشنهاد ساخت، پیشنهادات و سیاست‌های کل بازار مسکن ارائه شود. در استان قابل انجام است».

استاندار قزوین تاکید کرد: گروه های جمعیتی از جمله کارمندان، کارکنان مجتمع های نظامی استان، اصناف و گروه های مختلف تخصصی در صورت درخواست مسکن می توانیم تسهیلاتی در اختیار آنها قرار دهیم که اگر این کارها را انجام دهیم می توانیم به آنها عمل کنیم. ماموریت ما در زمینه ساخت و ساز مسکن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید