تسنیم: روز جمعه فراخوانی از مقابل رستورانی که «مهرشاد شهیدی نژاد» در آن مشغول به کار بود منتشر شد که فضای داغی را در اراک ایجاد کرد/ امروز همزمان با مراسم تشییع پیکر «شهیدی نژاد» جمعیت حاضر شدند. مقبره اراک

تسنیم: روز جمعه فراخوانی از مقابل رستورانی که «مهرشاد شهیدی نژاد» در آن مشغول به کار بود منتشر شد که فضای داغی را در اراک ایجاد کرد/ امروز همزمان با مراسم تشییع پیکر «شهیدی نژاد» جمعیت حاضر شدند. مقبره اراک

روز جدید تسنیم نوشت: پس از این اتفاق، از ابتدای روز جمعه و آغاز سوال، احضاریه ای مقابل رستورانی که «شهیدی نژاد» در آن کار می کرد، صادر شد که از ابتدای شب جمعه تا حدود ساعت 9 فضای داغی را به وجود آورد. اراک شد اما دومین تماس روز قبل ساعت 10 صبح روز شنبه و همزمان با مراسم تشییع شهیدی نژاد بود.

تسنیم نوشت: پس از فراخوان روز چهارشنبه 13 آبان از سوی نیروهای مخالف برای تجمعات آشوبگرانه، حوالی ساعت 19:00 تجمعات پراکنده در اراک تشکیل شد.

در ادامه این گزارش آمده است: پس از این رسانه های متخاصم و خط کشتار فتنه گرانی که در هفته های اخیر تلاش کردند پروژه ترور را به شهر اراک که یکی از استان های امن کشور به شمار می رود، برسانند. مرگ “مهرشاد شهیدی نژاد” جوان 20 ساله اراکی آغاز شد. اما رئیس کل دادگستری استان مرکزی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بلافاصله در این خصوص شفاف سازی کردند.

بهنام نظری معاون استاندار مرکزی گفت: متوفی هیچ مدرک هویتی و حتی تلفن همراه نداشت و هویت وی مشخص نیست. بر خلاف شایعات در شبکه معاند هیچ گلوله ای به سمت وی ​​شلیک نشد و مرگ وی به دلیل اصابت جسم سخت به سرش تکذیب شد و پزشکی قانونی نیز شکستگی دست و پا، جمجمه و خونریزی مغزی را رد کرد. که با حضور خانواده وی بوده است.

پس از این اتفاق، از ابتدای روز جمعه و در ابتدای دستور، احضاریه ای در مقابل رستورانی که محل کار «شهیدی نژاد» بود، صادر شد که از ابتدای شب علیه جمعه، فضای داغی را به وجود آورد. تا حدود ساعت 21:00 در اراک. اما دومین تماس روز گذشته، حضور در ساعت 10 صبح روز شنبه و همزمان با مراسم تشییع پیکر شهید «شهیدی نجاد» بود.

این در حالی است که در زمان تشییع و اوج حضور جمعیت، تعداد حاضران چند صد نفر تخمین زده می شد و برخی رسانه های استان نیز از حضور 500 نفری در این مراسم صحبت می کردند; پس از پایان مراسم تشییع پیکر «مهرشاد شهیدی نژاد»، جمعیت با اقدامات تخریبی و سردادن شعارهای تندرو و تخریبی آغاز و به سمت مرکز اصلی شهر اراک حرکت کردند.

در حین حرکت، از جمعیت به تدریج از جمعیت حاضر در تجمع کاسته شد و تا زمانی که این جمعیت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) که جاده شریانی شهر اراک است به سمت خروجی شازند و لرستان حرکت کردند، جمعیت حرکت کردند. به حدود 300 نفر رسید.

پس از طی چند صد متر از خروجی خیابان شهدا (کشترگاه)، اوباش وارد این خیابان شدند و جمعیتی را که همزمان با بستن راه برای تردد شعارهای تخریبی سر می دادند، متفرق کردند.

این دخالت نیروهای انتظامی در حالی اتفاق افتاد که اراک یک شهر مرکزی است و در روزهای اخیر معمولاً در میان مناطق مرکزی شهر دست به این رفتارها زده و امروز تلاش شد تا هرج و مرج و ناآرامی به اطراف سرایت کند. در مناطقی از اراک، هر چند در اواخر این روزها، مردم به صفوف آنان پیوسته و از شورشیان جدا شده بودند و عموماً در عرض یکی دو ساعت، آشوب و هرج و مرج اراک جمع آوری شد.

گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از مرکز اراک نیز حاکی از حضور نیروهای پلیس در مرکز شهر به دلیل تلاش ازدحام جمعیت برای رسیدن به مرکز شهر و البته با توجه به تعطیلی آرام آرام مدارس اراک از ساعت 12 ظهر آنجاست. به ما گفته شد که اغتشاش گران و اغتشاش گران سعی داشتند حضور جمعیت در اغتشاشات را مقصر این ترافیک بدانند که البته در این راه هم موفق نشدند.

البته حضور در آرامگاه اراک، سردادن شعارهای ضد هنجار و بی حجابی و رفتارهای ساختارشکنانه فتنه گران از ظهر امروز موجب ناراحتی و خشم مردم مومن و انقلابی اراک شده است. . آنها در چند ساعت گذشته در فضای مجازی به صورت خودجوش خواستار برخورد با هنجارشکنان امروز در اراک شدند.

از صبح امروز اینترنت شهر اراک قطع شده است که بهانه ای برای تحریک برخی رسانه های اصلاح طلب استان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید