تسهیل موانع تولید با راه اندازی سامانه «هماهنگ» سازمان صمت/دادسرا برای تعقیب دستگاه های خروجی


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844495

معاون امور صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان:

علیرضا رحمانی نژاد گفت: سامانه هماهنگ شده در دسترس عموم تولیدکنندگان است و این سامانه به نشانی www.hstsm.ir در دسترس است تا بتوانند به راحتی با دستگاه ها در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی خود در ارتباط باشند. به سرعت موانع تولید ایجاد کنید. “نصب و تعمیر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان کرمان با حضور قائم مقام قضات و معاونت اقتصادی استانداری کرمان در سازمان صنعت و معدن استان و … برگزار شد. مدیران استانی

علیرضا رحمانی نژاد معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از راه اندازی سامانه نشست هماهنگ برای رفع موانع تولید در استان خبر داد و گفت: شد.

وی ادامه داد: این سامانه به نشانی www.hstsm.ir در دسترس کسانی است که می توانند به راحتی با دستگاه ها در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی خود ارتباط برقرار کرده و به سرعت موانع تولید خود را مطرح و رفع کنند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تاکید کرد: 1603 پرونده ثبت اولیه شد که از این تعداد 776 پرونده به دستگاه های ذیربط ارجاع و حدود 716 پرونده مفقود شد و 54 پرونده همچنان در پرونده باقی مانده است. دستگاه ها از این میزان بیشترین موارد مربوط به سازمان راه و شهرسازی و شرکت گاز است.

وی ادامه داد: 237 پرونده در دستگاه های اجرایی بررسی شد که 144 پرونده به تصویب رسید و 15 مورد به نتیجه نهایی رسید.

رحمی نژاد تاکید کرد: 542 پرونده به کارگروه استان ارسال شد که از این تعداد 436 پرونده رسیدگی شد که از این تعداد 392 پرونده تایید و 156 پرونده به نتیجه نهایی رسید.

معاون امور صنعت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: 29 درخواست به کمیسیون تخصصی شهرستان ارسال شد که 20 مورد مربوط به حوزه تخصصی شهرستان بود و تقریبا هیچ محصولی در این حوزه وجود نداشت.

برای سهولت در رفع موانع تولید از سوی کمیسیون، سامانه «هماهنگی» راه اندازی شده است و همه کسانی که مشکل دارند باید فایل های خود را در این سامانه بارگذاری کنند تا مشکل به سرعت حل شود.

معاون دادستان کرمان همچنین با تاکید بر تداوم کارگروه رفع موانع تولید خاطرنشان کرد: برای رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و معدنی، ستاد اجرایی اقتصاد و مقاومت در قوه قضاییه تشکیل و جلسات مقاومت رفع شد. قوه قضائیه در حال حاضر این وضعیت فوق العاده لغو شده و در قوه قضائیه ثبت نشده است و موارد قبلی را به نهاد نظارت در سازمان صمت ارجاع خواهیم داد.

وی تاکید کرد: اگر در بازرسی از موانع تولید، دستگاهی از کار بیفتد، بدون شک دستگاه هایی که فعل را ترک کرده اند و کم کاری می کنند; ابتدا از طریق دستگاه قضایی تذکر می گیرند و در مرحله دوم پس از استاندار کرمان موضوع اعلام جرم در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید