تسویه ماهانه 100000 میلیارد تن بدهی معنوی توسط دولت اصلی/ کمیسیون امنیت ملی پارلمان با مشکل مهاجرت به افغانستان مواجه شد


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822502

مهدی عسگری گفت: کابینه سیزدهم دولت را در حالی تحویل گرفت که 450 هزار میلیارد تن کسری داشت و ماهانه 10 هزار میلیارد تن بدهی به دولت قبل تسویه می کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در نشست خبری گفت: وضعیت انتصابات در البرز مطلوب نیست زیرا 70 درصد مدیران غیر بومی هستند.


سهم ناچیز البرز از وام های ملی

عسگری تصریح کرد: اگر قرار است اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان محقق شود باید مدیران پرونده البرز آن را بخواهند که متاسفانه یکی از مهمترین ضعف های سال های اخیر عدم جذب اعتبارات ملی است.

وی با اشاره به سهم اندک البرز از اعتبارات ملی گفت: 110 میلیون مترمکعب آب از 2 سد امیرکبیر و طالقان به البرز توزیع شده و 400 میلیارد تومان برای ساخت پالایشگاه شماره 3 هزینه می شود.


تکمیل 3 بیمارستان البرز با همت دولت سیزدهم

عسگری اختصاص 100 میلیارد تن برای تصفیه خانه فاضلاب کرج و تامین آب صنعتی و کشاورزی و 30 میلیارد تن برای تغذیه مصنوعی دشت های البرز را برشمرد و تصریح کرد: 970 میلیارد تن با وزارت نیرو موافقت شده است.

وی با اشاره به توزیع 120 میلیارد تنی برای مناطق حادثه خیز البرز گفت: تکمیل 3 بیمارستان فردیس با 150 میلیارد تن، سیدالشهداء کرج با 100 میلیارد تن و کمالشهر با 200 میلیارد تن یکی از این پروژه ها بود. تصویب سفر دولت به البرز.


از وزیر جهاد کشاورزی درباره این طرح پرسیدیم

عسگری افزود: در سفر دولت 400 میلیارد تن برای تکمیل طرح های خیریه آموزش و پرورش البرز تخصیص یافت، تکمیل 10 زمین چمن نیز در دستور کار قرار گرفت و 770 میلیارد تن از محل وام وزارت نفت به البرز اعطا شد.

وی در بخشی دیگر با اشاره به اینکه مجموع مصوبات دولت در سفر به البرز 11 هزار میلیارد تن بوده است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی در زمینه معیشت انسانی عملکرد بسیار ضعیفی دارد، به همین دلیل سؤال کردیم.


ورود کمیسیون امنیت ملی پارلمان به موضوع افغانستان

عسگری به بازگشت پرونده مالیاتی 400 شرکت و ارزش افزوده آنها به البرز اشاره کرد و در بخشی دیگر توضیح داد: ورود افغان ها به کشور در فضای مجازی اغراق آمیز است اما ورود غیرقانونی آنها در حال انجام است.

وی در ستون دیگری با اشاره به اینکه هفته گذشته کمیسیون امنیت ملی با وزیر کشور جلسه ای داشت و دولت باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد، گفت:


تسویه ماهانه بدهی عمومی روحانی توسط آیت الله رئیسی

عسگری افزود: حذف 4200 تن باید به گونه ای باشد که کشور از ثبات نسبی اقتصادی برخوردار شود و پایداری اجتماعی را در نظر بگیرد، مردم شوکه نشوند، مردم به جای کسری بودجه دیده شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کابینه سیزدهم در حالی دولت را تحویل گرفت که 450 هزار میلیارد تن کسری داشت و ماهانه 10 میلیارد تن بدهی دولت قبل را تسویه کرد اما بدون وام این کار را انجام داد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید