تشریح فعالیت مرکز خیریه کمیته امداد لشکر 16 زرهی قزوین

وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت های عقیدتی و سیاسی معطوف به خانواده، همسر و فرزندان است، ادامه داد: برنامه های فرهنگی از جمله حفظ قرآن توسط این سازمان برگزار می شود. تعداد حافظان قرآنی خانواده های لشکر شامل 37 نفر است که 18 نفر از آنها معلم قرآن هستند.

مسئول عقیدتی سیاسی لشکر 16 زرهی قزوین با بیان اینکه 13 روحانی در دو منطقه آذربایجان شرقی و سر پل ذهاب وظایف لشکر را پوشش می دهند، گفت: این روحانیون جزو نیروهای لشکر و اقدام و تحقیق هستند. و مشکلات سربازان را حل کند.

وی بیان کرد: استقرار روحانی مقیم پادگان یکی از ابتکارات لشکر و ارتش است و این روحانیون از بعدازظهر تا عصر در پادگان حضور دارند تا با سربازان ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را به اطلاع آنان برسانند. این روحانی هم اکنون در لشکر 16 زرهی قزوین مستقر است.

نیروهای عقیدتی و سیاسی لشکر در جنگ تحمیلی پا به پای رزمندگان به دفاع از میهن پرداختند.

کربلایی محمدی با اشاره به فعالیت های سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی لشکر اذعان داشت: از جمله این فعالیت ها

وی ایجاد کتابخانه های جامع، دیدار حضوری سربازان در مناطق را از جمله برنامه های انجام شده در سازمان عقیدتی لشکر 16 زرهی قزوین عنوان کرد.

این مسئول گفت: سازمان عقیدتی سیاسی به دستور امام راحل برای تقویت ایمان نیروهای مسلح و ارتش انقلاب ایجاد شد و امروز این سازمان برنامه های مختلفی را دنبال می کند.

کربلایی محمدی یادآور شد: نیروهای سازمان عقیدتی سیاسی لشکر پا در جنگ شرکت کردند و پاهای خود را فدا کردند. از شهدای این سازمان می توان به شهید اسلام اولین شهید عقیدتی قزوین در لشکر اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید