تشویق به ناامیدی مصداق بارز کار در جبهه دشمن است/ تصویب افزایش اعتماد به نهادهای فرهنگی یزد


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877869

فاطمی استاندار یزد با اشاره به جنگ روایتی که امروز بیشتر به چشم می خورد، گفت: بر اساس بیانات اخیر مقام معظم رهبری، ترویج ناامیدی در جامعه مصداق بارز همکاری در جبهه دشمن و رسانه ها است. این نقطه.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مهران فاطمی در دیدار با جمعی از روحانیون استان یزد در سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: توجه به فرهنگ دینی بسیار مهم است.

وی افزود: فرهنگی که در جامعه پذیرفته شده است یک فرهنگ ایرانی اسلامی است که با هم تضادی ندارد و خوشبختانه این فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه دیده می شود و همچنان نیازمند توجه نهادهای فرهنگی است.

استاندار یزد با اشاره به سهم کم نهادهای فرهنگی از اعتبارات تخصیص یافته گفت: افزایش وام به موسسات فرهنگی در سال جاری مصوب شد و امیدواریم شاهد فعالیت های فرهنگی بیشتری در این زمینه باشیم.

فاطمی علاوه بر اعلام آمادگی برای فعالیت های فرهنگی در استان، گفت: مردم باید در تصمیم گیری ها فعال تر باشند و این به نقش تشکل های تبلیغاتی برمی گردد.

وی با اشاره به جنگ روایاتی که امروزه بیشتر به چشم می خورد، افزود: بر اساس بیانات اخیر مقام معظم رهبری، ترویج ناامیدی در جامعه مصداق بارز همکاری در جبهه دشمن است و رسانه ها باید به آن توجه کنند. این نقطه.”

استاندار یزد گفت: اقدامات اخیر دولت پس از سفر کارکنان دولت به این استان بسیاری از مشکلات را در حوزه های مختلف بهبود بخشیده است و امیدواریم نتیجه این فعالیت ها در جامعه دیده شود.

فاطمی جنگ قصه ها را آفت امروز دانست و گفت: جنگ قصه ها ناامیدی را در جامعه دامن می زند تا اتفاقات مهمی چون مرگ و میر صفر از ولیعهد و مشکلاتی از این دست دیده نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید