تشکیل مجمع عالی بسیجیان برای رفع مشکلات مردم است/ ۷۰۰ نفر از نخبگان خراسان شمالی در مجمع عالی بسیجیان استان حضور دارند.


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902667

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

سردار اسماعیل فرجی گفت: حاصل تشکیل مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی طرح هایی است که تهیه و در اختیار مدیران دستگاه ها قرار می گیرد تا با اجرای این طرح ها بخشی از مشکلات مردم مرتفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ظهر امروز در مجمع عالی استان بسیجیان اظهار داشت: استان خراسان شمالی مردمانی غیور دارد که سه هزار شهید و 35 هزار رزمنده تقدیم کردند. دفاع مقدس انقلاب

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان شمالی در همه صحنه ها جان خود را برای حفظ امنیت نظام و کشور فدا کردند، گفت: حضور مردم در 19 مهر 91 حماسه ای آفرید که در تاریخ این استان به یادگار مانده است.

سردار فرجی ادامه داد: مردم این استان همواره در صحنه کشوری سربلند بوده و در انتخابات گذشته با مشارکت 64 درصدی حماسه آفریدند و این مردم آگاه و انقلابی مطیع مقام معظم رهبری برای حفظ نظام هستند.

سردار فرجی گفت: مردم استان خراسان شمالی انقلابی، نجیب و شجاع هستند و اجازه نخواهند داد که شورشیان به بلندی های جولان بروند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دستورات مقام معظم رهبری این بود که بسیج سازمانی به نام مجمع بسیجیان ایجاد کند که بر این اساس 49 کارگروه در سپاه خراسان شمالی در قالب مجمع عالی بسیجیان با حضور 700 نفر از نخبگان تشکیل شد. مردم در همه زمینه ها

وی بیان کرد: حاصل راه اندازی مجمع عالی بسیجیان در خراسان شمالی طرح هایی است که تدوین و در اختیار مدیران دستگاه ها قرار می گیرد تا با اجرای این طرح ها بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید