تشکیل 10 کارگروه امر به معروف و نهی از منکر در خراسان رضوی/ از گروه های مطالبه گر استان حمایت می کنیم.


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809941

معاون اجتماعی و مطالبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی اعلام کرد;

این باغدار گفت: 10 کارگروه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تشکیل شده است که از جمله آنها می توان به کارگروه ولادت، سگ گردی، عفاف و حجاب، باغ تالارها و غیره اشاره کرد. در خراسان رضوی از گروه های جستجوگر حمایت کنیم، زیرا معتقدیم گروه های جستجو دست این ستاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; قاسم باغبان معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در محل ستاد نماز جمعه برگزار شد، گفت: یک ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصویب شده و با تشکیل ستاد مربوطه در سراسر کشور اعمال می شود..

وی با بیان اینکه تشکیل منظم ستاد شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد و مصوبات این ستاد الزامی شود، خاطرنشان کرد: باید بر تعداد مصادیق شناخته شده و منفی هر شهرستان نظارت دقیق تری صورت گیرد و ستاد شهرستان با آن آشنا شود. مزایا و معایب هر شهر و برای آن برنامه داشته باشید.

معاون اجتماعی وزیر امور خارجه و الزام ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در صورت شناسایی مزایا و معایب خاص هر شهرستان می توان برای گسترش یا کاهش آنها برنامه ریزی کرد. ، افزود: از منکر در استان خراسان رضوی و کار گروه زایمان، سگ های گردشی، عفاف و حجاب، باغ تالارها و …. از جمله کارهای گروه هایی است که ایجاد شده است..

وی با اشاره به اینکه ستاد می تواند به صورت محسوس و نامحسوس نارسایی های مدیران دستگاه ها را شناسایی و تا انتها برنامه ریزی کند که به دادسرا منتهی می شود، تصریح کرد: در برخی موارد با توجه به پوشش در مشهد مشکلاتی داریم که جواب می دهد. این گروه عفاف، حجاب، مد و لباس را راه اندازی کرد و این آسیب را دنبال می کند.

باغبان با بیان اینکه کار گروه های استانی در شهرستان می تواند در صورت آسیب به این موارد در شهرستان تشکیل شود و بر اساس وظایف هر گروهی باید آزمایش و پیگیری شود، اذعان داشت: هر چه در آموزش و پرورش بیشتر کار کنیم بیشتر می شود. موفق خواهیم بود و در امر به معروف و نهی از منکر عواقب کمتری خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره مفلهون در خراسان رضوی در حال برگزاری است و این جشنواره باید در شهرهای دیگر نیز برگزار شود، گفت: باید به مردم الگو و افراد مطرح در این حوزه را نشان دهیم تا مردم بتوانند برای تقلید اقدام کنند..

معاون اجتماعی و مطالبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تشکیل تیم های جستجو در استان و شهرستان در حال پیگیری است و باید جوانانی که آمادگی لازم را داشته باشند. کار در این زمینه. شناسایی و در این مجموعه قرار گرفت.وی تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه حمایت از گروه های مطالبه گر را دارد چرا که معتقدیم گروه های مطالبه گر دست این ستاد است بنابراین می توان کار مطالبه گری را بیشتر کرد. هموار از مقامات..

وی افزود: معروف ترین آن حفظ نظام اسلامی است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه به وظیفه خود عمل کنیم..


ستاد امر به معروف و نهی از منکر می تواند در تبیین دستاوردهای نظام موثر باشد.

حجت الاسلام علی ناهیدی امام جمعه هلیل آباد نیز در این دیدار گفت: به برکت خون شهدا و پیروزی انقلاب در عرصه امر به معروف و نهی از منکر، سایر فرائض الهی، کارهای ارزنده ای انجام شده است. برقرار است و کارها انجام می شود.

وی با بیان اینکه در بحث امر به معروف و نهی از منکر فراز و نشیب هایی وجود داشته که باعث کندی پیشرفت این فریضه الهی شده است، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر می تواند در تبیین دستاوردهای نظام موثر باشد. انقلاب.


حفظ جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروزی یک ضرورت است

ابراهیم قاسم پور فرماندار حلیل آباد نیز در این نشست با بیان اینکه کارکنان برای حفظ امر به معروف و نهی از منکر قانون را مطالعه کنند، اظهار داشت: بیایید برای احیای این فریضه الهی موثرترین قدم ها را برداریم..

وی با تاکید بر اینکه باید برای حفظ امر به معروف و نهی از منکر که از ضروریات جامعه امروزی است تلاش کنیم، اذعان داشت: آموزش و پرورش همگانی امر به معروف و نهی از منکر می تواند این جایگاه را حفظ کند. وظیفه الهی کمک کردن.

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید