تشکیل 4 پرونده قضایی برای متخلفان ضرب و جرح کارشناسان اورژانس قزوین


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811654

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قزوین اعلام کرد؛

سهیل سلطانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 مورد ضرب و شتم و جراحت تکنسین های اورژانس تشکیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل سلطانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی در خصوص حادثه ای که در روزهای اخیر برای یکی از تکنسین های اورژانس رخ داد و مورد هجوم قربانی و همراهان وی قرار گرفت، گفت: با توجه به اینکه اولین خط درمان اورژانس است و تکنسین های اورژانس معمولا افرادی هستند که نیروهای ما در حوادث هستند. «آنها هنگام مواجه شدن با آنها بسیار نگران هستند، بنابراین ما برای کارمندان خود دوره های روان درمانی ترتیب داده ایم تا در صورت مواجهه با چنین مواردی، آنها را به آرامش دعوت کنند.

وی ادامه داد: با دادستانی نیز جلساتی برگزار شد و مقرر شد در صورت وجود مشکل برای نیروهای ما به صورت دوره ای رصد شود.

سلطانی گفت: خوشبختانه دادستان قزوین همراهی خوبی با ما دارد و پیگیری حادثه ای که در روزهای اخیر برای کارشناس ما رخ داد به پایان رسیده و عامل آن دستگیر و روانه زندان شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پیش از این نیز شاهد چنین اتفاقاتی بوده ایم و امیدواریم با فرهنگ سازی مناسب از سوی نهادهای مسئول دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم چرا که از ابتدای این مدت تاکنون 4 پرونده در این زمینه تشکیل شده است. سال.”

وی گفت: تمامی پرونده های قبلی پیگیری و پیگرد قانونی داشته و تمامی افرادی که به تکنسین های ما حمله کرده اند به حبس یا دیه محکوم شده اند و تصمیم گیری در مورد بخشش یا عدم گذشت با آنهاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید