تشییع پیکر دو شهید گمنام در گیرافت / شهدا مظهر ایثار، اخلاص و تمام ارزش های ناب اسلامی هستند.

ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799464

حجت الاسلام طارم از تشییع و تشییع دو شهید گمنام در هفته جاری در شهرستان گیرافت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین میثم طارم امام جمعه جیرفت در گفتگو با «راه آرمان»؛ امام جمعه شهرستان جیرفت در این باره گفت: وی به بیان مقام والای شهدا پرداخت و گفت: راه شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در واقع راه شهدای کربلاست.

امام جمعه جیرفت از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در این هفته در جیرفت خبر داد و افزود: پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام پنجشنبه هفته جاری وارد جیرفت می شود و مردم روستا و ایثارگران مفتخر به میزبانی از این شهدا هستند. -شهدای درجه یک.

حجت الاسلام والمسلمین طارمی گفت: شهدا برای دفاع از اسلام گران قیمت و دفاع از خاک پاک میهن در مقابل دشمن، بر یکدیگر سبقت گرفتند و در دنیایی که به آن نمی خورد حماسه آفریدند. به باورها

وی افزود: شهدا جوانان با ایمان و ایثارگری هستند که در دفاع از کشور و ملت در برابر دشمن جان خود را از دست دادند.

امام جمعه ژیرفت گفت: مردم ما و به ویژه جوانان امروز مدیون شهدا هستند چرا که با ایثار و ایثارگری خود و استیفای حق بزرگ خود و گرامیداشت یاد و خاطره خود اسلام و استقلال و آزادی ملت ایران را فدا می کنند. و نام. مقادیر بالا.”

حجت الاسلام والمسلمین طارم اذعان داشت: یافتن پیکرهای مطهر شهدای مفقودالاثر و گمنام نیز خدمت بزرگی به روحیه ملی و عموم مردم است و پیگیران این مهم و دشوار عملاً پیکر مطهر شهدا را از غربت می برند. بازداشت خانواده های پرجمعیت آنها را خاتمه می دهد.

وی افزود: مقابله با دشمنان کار بزرگ و بزرگی است و عظمت ملت ما مدیون شهدا و رشادت های رزمندگان اسلام است.

امام جمعه شهرستان گیرافت گفت: تکریم شهدا در واقع ارج نهادن به ایثار و اخلاص و تمام ارزش های پاک و انسان ساز اسلام است که دلها را روشن می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید