تصادفات جاده ای نیمه شب گذشته; 8 نفر کشته شدند

تصادفات جاده ای نیمه شب گذشته;  8 نفر کشته شدند

روز جدید :مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به وقوع هفت فقره تصادف جاده ای در شب گذشته گفت: 58 نفر از هموطنانمان در این تصادفات جاده ای کشته و مجروح شدند.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به تصادفات جاده ای روز گذشته گفت: در اولین حادثه که ساعت 22 شب گذشته اتفاق افتاد. تصادف دو دستگاه پراید در جاده تایباد تربت جام در 15 کیلومتری تربت جام در سامانه اورژانس کشور گزارش شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، گفت: متاسفانه در این حادثه 7 نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر نیز مجروح شدند.

سخنگوی اورژانس کشور در خصوص وقوع دومین حادثه جاده ای شب گذشته تصریح کرد: پرونده واژگونی پارس هودرو در شهرستان میناب بعد از نوبند به میناب ساعت 22:31 به سامانه اورژانس کشور ارسال شد.

خالدی ادامه داد: بلافاصله آمبولانس به محل حادثه اعزام و 5 مجروح به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به سومین تصادف جاده ای پراید با تراکتور گفت: این حادثه در ساعت 22 و 12 دقیقه سوسنگرد نرسیده به روستای بستان فنیچی به سامانه اورژانس کشور اعلام شد.

سخنگوی اورژانس کشور دو دستگاه آمبولانس اعزام و پنج مصدوم به مرکز درمانی منتقل شدند.

خالدی با اشاره به واژگونی دستگاه سمند در استان آذربایجان شرقی درباره چهارمین حادثه نیمه شب گذشته گفت: این حادثه ساعت 01:17 بامداد در خیابان ملکان بناب روبروی خلیلوند رخ داد.

وی در ادامه با بیان اینکه بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 8 نفر مجروح شدند.

به گفته سخنگوی اورژانس کشور، پنجمین حادثه شب گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد.

خالدی گفت: ساعت 02:21 بامداد در سامانه اورژانس کشور سیگنال تصادف پژو 405 با پراید داده شد.

وی افزود: در این حادثه 5 نفر مجروح شدند که سه نفر از آنها به مرکز درمانی منتقل شدند و دو نفر دیگر در محل مداوا شدند.

سخنگوی اورژانس درباره حادثه ششم شب گذشته گفت: ساعت 1:06 بامداد تصادف بین یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو سمند در جاده امل هراز – دوکیل رخ داد. بعد از رستوران شاهزاده ماهان سامانه اورژانس به کشور اطلاع رسانی شد.

خالدی گفت: در این حادثه 5 نفر مجروح شدند که دو نفر از آنها به مرکز درمانی منتقل شدند و 3 نفر نیز در محل مداوا شدند.

وی همچنین به واژگونی اتوبوس برای آخرین حادثه نیمه شب گذشته اشاره کرد و گفت: یک مورد واژگونی اتوبوس در شهر مه ولات – فیض آباد در میدان جهاد استان خراسان رضوی در ساعت 4 به سامانه اورژانس کشور گزارش شد. 14.

وی با بیان اینکه بلافاصله 8 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند، ادامه داد: در این حادثه 15 نفر مصدوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید