تصادف مرگبار تریلر شکسته و ۷ خودرو در جنوب تهران /صبح امروز

تصادف مرگبار تریلر شکسته و ۷ خودرو در جنوب تهران /صبح امروز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از فوت یک نفر و مجروح شدن هفت نفر در پی تصادف یک دستگاه تریلی شکسته با هفت دستگاه خودروی دیگر در محدوده جنوب تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی با بیان جزئیات این حادثه گفت: ساعت 10 صبح امروز سه شنبه 24 آذرماه یک مورد تصادف بین چند دستگاه خودرو به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن تصادف کرد. بلافاصله بود دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در ری شهر، میدان غنی آباد اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل متوجه حرکت ترالی حامل باری از صفحات فلزی در مسیر شدند که به دلایل نامعلومی باید توسط کارشناسان مربوطه بررسی شود. پس از آن اعلام شد که وی با هفت خودروی دیگر تصادف کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه وانت مزدا در اثر این برخورد آسیب بیشتری دیدند و تقریبا متلاشی شدند، اما پنج خودروی دیگر آسیب کمتری دیدند.

ملکی همچنین درباره افراد درگیر در این حادثه گفت: آتش نشانان از محبوس شدن مردی حدودا 50 ساله در یک دستگاه نیسان حامل بار آجر مطلع شدند. با تکنیک خاصی کابین خودرو را بریده و بیرون کشیدند که پس از تحویل فرد به اورژانس مشخص شد که این مرد به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.

وی افزود: در این حادثه هفت مجروح دیگر شامل دو زن و پنج مرد وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: خودروها به محل امن در حاشیه جاده منتقل و محل برای بررسی علت حادثه در اختیار عوامل پلیس راه قرار گرفت. آتش نشانان نیز به ایستگاه خود بازگشتند.

دیدگاهتان را بنویسید