تصفیه 140 هزار تن نفت با مهلت قضایی

ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782233

رئیس قاضی استان هرمزگان از آغاز فرآیند فرآوری و بارگیری 140 هزار تن روغن خوراکی وارداتی ذخیره شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس پس از مهلت مقرر توسط دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز فرآیند فرآوری و بارگیری 140 هزار تن روغن خوراکی وارداتی ذخیره شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس پس از مهلت تعیین شده از سوی دستگاه قضایی خبر داد و گفت: پس از پایان مهلت تعیین شده توسط دستگاه قضایی توسط دستگاه قضایی برای ترخیص 140 هزار تن روغن خوراکی انبار شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس، مراحل ترخیص و بارگیری این محموله بزرگ آغاز شده است.

رئیس قاضی هرمزگان خاطرنشان کرد: در راستای احقاق حقوق عمومی و نظارت بر بازار و تعدیل قیمت ها، 140 هزار تن روغن خوراکی وارداتی در انبارهای گمرک شهید رجایی بندرعباس پس از مدت ها بلاتکلیفی و عدم شکل گیری توسط صاحبان کالا، کامیون های سنگین و سبک بارگیری و به نقاط مختلف کشور ارسال می شود.

وی افزود: بر اساس گزارش کارشناسان و مسئولان مربوطه، در صورت ادامه روند ترخیص، این محموله بزرگ در معرض تاریخ انقضا قرار می گیرد که با توجه به توزیع ارز دولتی بین واردکنندگان و هزینه های انبارداری گمرک خسارت قابل توجهی به همراه خواهد داشت. “به بیت المال.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تقدیر از همکاری دستگاه های متولی که در این زمینه همکاری لازم را با قوه قضاییه داشته اند، خاطرنشان کرد: صدور به موقع از طریق رسانه ها به ویژه صدا و سیما در حال حاضر کمتر از چهار روز پس از گذشت در مهلت مقرر، با ترخیص این محموله بزرگ، از خسارت تأخیر به خزانه و تجار و واردکنندگان جلوگیری شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید