تصمیمات ستاد اقتصادی دولت برای بهبود بازار سرمایه رئیسی: بازار سرمایه باید شفاف شود

تصمیمات ستاد اقتصادی دولت برای بهبود بازار سرمایه رئیسی: بازار سرمایه باید شفاف شود

روز جدید : آخرین تحولات مربوط به بازار سرمایه در جلسه ستاد اقتصادی دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای ثبات و بهبود روند این بازار اتخاذ شد.

عصر سه شنبه جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی تشکیل شد و در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت بازار سرمایه، توسعه این بازار و آن ارائه شد. نوسانات ارائه شد و دلایل این روند توضیح داده شد.

در ادامه جلسه نتایج مصوبات قبلی ستاد در رابطه با بازار سرمایه و اقدامات دستگاه های اجرایی در این حوزه در قالب گزارش ارائه و مورد تحلیل قرار گرفت.

رئیس جمهور پس از استماع گزارش های نهادهای مسئول بر لزوم حفظ ثبات بازار سرمایه تاکید کرد و گفت: وزارت اقتصاد و سایر نهادهای مسئول در حوزه بازار سرمایه باید به گونه ای عمل کنند که این بازار قابل پیش بینی و قابل پیش بینی باشد. برای شرکت کنندگان آن پایدار است.

رئیسی همچنین از تلاش جدی دولت برای حفظ منافع مردم و سهامداران در بازار سرمایه خبر داد و با تاکید بر شفافیت و ثبات مقررات این بازار افزود: در راستای تحقق قابل پیش بینی بودن بازار سرمایه. ، مقررات این بازار باید کاملاً شفاف باشد و در عین حال از تغییرات مکرر مقررات به طور جدی خودداری شود.

در ادامه این جلسه علاوه بر تاکید مجدد بر اجرای مصوبات قبلی ستاد اقتصادی دولت در خصوص بازار سرمایه، سایر تصمیمات در خصوص بهبود روند و تثبیت این بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید