تصمیم آمریکا برای مهار خط حمله خطرناک ایران

تصمیم آمریکا برای مهار خط حمله خطرناک ایران

تیم ملی فوتبال ایران ساعت 22:30 فردا به مصاف تیم ملی آمریکا می رود. این یکی از دو دیدار پایانی گروه B است که سرنوشت جدول رده بندی را مشخص می کند. فارغ التحصیلان کی روش که پس از شکست مقابل انگلیس عملکرد بسیار خوبی مقابل ولز داشتند، با حمایت خط حمله قدرتمند خود به دنبال تکرار همین روند در برابر آمریکا هستند. این باعث می شود روز بسیار سختی را برای دروازه بان آرسنال تصور کنیم.

یکی از بزرگترین حذفیات در فهرست تیم ملی آمریکا برای جام جهانی زک استفن است. دروازه بان سابق سیتی از سال 2020 به طور ثابت در تیم ملی کشورش حضور داشته و پشتیبان قابل اعتماد ادرسون در سیتی بوده است. او به صورت قرضی به میدلزبورو رفت تا در سال جام جهانی شانس بیشتری برای بازی پیدا کند. با این حال، این کافی نبود و دیدیم که نام او از لیست نهایی بارمن ها خط خورد.

سرمربی تیم ملی آمریکا که یکی از مشهورترین اعضای تیمش را خط قرمز نشان می‌داد، ترنر، جانسون و هوروات را به عنوان دروازه‌بان در قطر انتخاب کرد. اولین انتخاب او مت ترنر بود. دروازه بان آرسنال در دو بازی اول آمریکا عملکرد خوبی داشت و توانست دروازه خود را بسته نگه دارد. او در یک ماه گذشته در چهار بازی آرسنال بازی کرده است اما هرگز نتوانسته است جایگزین رامسدیل به عنوان بهترین گلزن این فصل شود. او به عنوان جایگزین مورد اعتماد استیون در یک بازی یک گل به ثمر رساند و در بازی دیگر دروازه خود را بسته نگه داشت.

اکنون ترنر قرار است در یکی از حساس ترین جلسات زندگی خود شرکت کند. آمریکایی ها روی او حساب ویژه ای باز کرده اند و امیدوارند که این دروازه بان 28 ساله برخلاف کیسی کلر (دروازه بان آمریکا در بازی 1998 مقابل ایران) بتواند دروازه ایران را بسته نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید