تصمیم برای فسخ یک طرفه به پای ستاره خارجی استقلال و ساپینتو است

تصمیم برای فسخ یک طرفه به پای ستاره خارجی استقلال و ساپینتو است

نگاهی به اتفاقات اخیر این فصل عزیزبک امانوف، هافبک تهاجمی ازبکستانی تیم استقلال نشان می دهد که این فوتبالیست این روزها علاوه بر وضعیت جسمانی، وضعیت روحی خوبی ندارد.

چند ماه دوری از تیم اول، غیبت در اردوی تیم ملی و نیمکت نشینی یا حتی نیمکت نشینی پشت سر هم برای بازیکنی که قبل از پیوستن به استقلال با 8 گل یکی از ستاره های این تیم محسوب می شد. در تیم لوکوموتیو تاشکند یک ضربه به ثمر رساند

عزیزبک امانوف که سال گذشته در فصل نقل و انتقالات زمستانی به استقلال پیوسته بود، با حضور فرهاد مجیدی هرگز نتوانست کار این تیم را به سرانجام برساند. حتی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز با از دست دادن پنالتی مقابل نساجی مازندران، زمینه حذف این تیم را فراهم کرد. آمانوف در فصل جاری لیگ برتر فرصتی به جز یک دقیقه از بازی مقابل گل گهر سیرجان نداشته و بسیاری او را بازیکن ناامید ساپینتویی می دانند.

افراد نزدیک به استقلال مدعی هستند که آمانوف وضعیت روحی خوبی ندارد و با حالت عصبی در تمرینات شرکت می کند.

لازم به ذکر است؛ با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات و عدم حضور آمانوف در مسابقات فصل جاری، وی با توجه به عدم انجام بازی های کافی برای تیمش می تواند با توجه به قانون سازمان از باشگاه جدا شده و به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند.

دیدگاهتان را بنویسید