تصمیم بزرگ فرهاد مجیدی برای دیدار با سپاهان

تصمیم بزرگ فرهاد مجیدی برای دیدار با سپاهان

استقلال در حالی در هفته بیست و پنجم به مصاف سپاهان می رود که یکی از بازیکنان اصلی این تیم به دلیل اخراج در دیدار قبل، این دیدار را از دست می دهد تا مجیدی غایب بزرگی در تیمش داشته باشد.

رافائل سیلوا هافبک برزیلی که از زمان حضور در این تیم عملکرد خوبی داشته و خیلی زود به یکی از ارکان دفاعی این تیم تبدیل شد، در بازی قبلی مقابل پیکان در دقیقه 41 با کارت قرمز جریمه شد. آبی ها بیش از یک نیمه مقابل پیکان با بازیکن کمتر به میدان می روند اما این مدافع باتجربه دیدار مهم هفته بیست و پنجم مقابل سپاهان را از دست خواهد داد.

اگرچه مجیدی فرصت دارد جای خالی سیلوا را پر کند، اما نحوه انتخاب ترکیب دفاعی در این دیدار مهم باید یکی از بزرگترین دغدغه های سرمربی آبی ها باشد.

عارف گلمی و روزبه چشمی را می توان مهمترین بازیکنان مقابل سپاهان در قلب خط دفاعی استقلال دانست و البته محمد دانشگر مدافعی باتجربه است که در غیاب سیلوا نزدیک ترین بازیکن به ترکیب اصلی خواهد بود.

دیدار تیم های استقلال و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 18:30 چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه به میزبانی سپاهان در اصفهان برگزار می شود. پیش از این دیدار ابی پوشان با 56 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و سپاهان با 45 امتیاز در رده سوم جدول قرار داشت.

دیدگاهتان را بنویسید