تصمیم تلخ و جنجالی فدراسیون مقابل استقلال و پرسپولیس!

تصمیم تلخ و جنجالی فدراسیون مقابل استقلال و پرسپولیس!

دلیل روشن است؛ ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است و اگر در هفته ها یا ماه های آینده هیات تامین مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه ها را صادر کند، تیم های استقلال و پرسپولیس نمی توانند از این مزیت استفاده کنند.

کارشناسان ساخت و ساز پس از بازدید از سازه های ورزشگاه آزادی، به سازمان نگهداری و توسعه اماکن ورزشی هشدار دادند که سکوها دارای مشکل بوده و برای جلوگیری از هرگونه خطر نیاز به تعمیر دارند.

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات امروز در مصاحبه ای به این موضوع اشاره کرد و گفت: «در طبقه دوم ورزشگاه آزادی مشکلات زیرساختی وجود دارد. به عنوان مثال در دربی عملاً حضور تماشاگران غیرممکن بود زیرا دو تیم با هواداران بسیار با هم بازی می کردند. نمی دانم دقیقا چند جایگاه از رده خارج شده است، اما شاید شورای تمیم بتواند در بازی هایی که تیم مقابل طرفداران کمی دارد، مجوز حضور تماشاگران روی سکوها را صادر کند. این را هم باید در نظر داشت که در حال حاضر در ورزشگاه آزادی مشغول ساخت و ساز هستند و با این تفاسیر میزبانی از تماشاگران بی فایده است. در مجموع باید ابتدا برخی مسائل حل شود و سپس در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه تصمیم گیری شود.

اما جالب است بدانید که نه تنها طبقه دوم، بلکه طبقه اول ورزشگاه آزادی نیز مشکل دارد، بنابراین بازسازی از طبقه اول آغاز شده است.

این در حالی است که گزارش شده بود ورزشگاه آزادی خطری ندارد و از سوی دیگر گفته می شد ورزشگاه آزادی از کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه ای دریافت کرده است.

البته نمی توان به بازسازی ورزشگاه آزادی اعتراض کرد چرا که خطر جدی تماشاگران را به خطر می اندازد و در حال حاضر از آنجایی که حضور تماشاگران به دستور نهادهای امنیتی ممنوع است، بهترین فرصت برای احیای آزادی بود. استادیوم

دیدگاهتان را بنویسید