تصمیم جدید و ویژه رونالدو برای زندگی شخصی اش

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد چند روز پیش از تولد دوقلوهای جدیدش خبر داد و با انتشار عکسی در کنار نامزدش جورجینا رودریگز اعلام کرد که خانواده آنها هشت نفره خواهند شد.

حالا مجله “سان” در خبری ویژه فاش کرد که رونالدو 36 ساله تصمیم جدیدی برای زندگی خود گرفته است. یک منبع آگاه گفت: کریستیانو در تمام دنیا زندگی کرده است، اما انگلیس همیشه جایگاه ویژه ای در قلب او داشته است. او شمال غرب انگلستان را دوست دارد و به دنبال مکانی دائمی است که بعد از بازنشستگی به خانه بنشیند.

رونالدو که در بسیاری از شهرهای اروپا فعالیت های تجاری مختلفی دارد، اخیراً فعالیت های جدیدی را در انگلستان آغاز کرده و در حال ساخت جدیدترین هتل خود در منچستر است. این منبع افزود: “کریستیانو هنوز معتقد است که حداقل دو یا سه سال فرصت بازی دارد، اما او همیشه به آینده نگاه می کند.”

دو ماه پیش، روزنامه سان فاش کرد که رونالدو می خواهد به منچستریونایتد بازنشسته شود تا پسرش کریستیانو جونیور را در آکادمی شیاطین سرخ آموزش دهد.

حالا به نظر می رسد تصمیم نهایی رونالدو گرفته شده و او نه به آمریکا می رود و نه به مادرید، تورین و حتی زادگاهش مادیرا بازمی گردد، بلکه به دلیل شرایط خانوادگی و زندگی در منچستر خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید