تصمیم عجیب اسکوچیچ؛ یزدانی به خاطر مصاحبه جنجالی می نویسد؟

تیم ملی روزهای 7 و 9 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم های عراق و امارات است. به همین بهانه قرار است ملی پوشان 3 نفره و لژیونرها در 4 بهمن ماه در ستاد فنی تهران حاضر شوند و البته اسکو چ ای چ چند روز زودتر لیست ملی پوشان را رسما اعلام خواهد کرد.

طبق اخبار رسیده از راهرو فدراسیون فوتبال، اسکوچیچ هنوز لیست تیم ملی را آماده نکرده است اما به نظر می رسد یکی از بازیکنان خونه به خونه شانس حضور در اردوی جدید تیم ملی را از دست بدهد و این بازیکن هیچ کدام نیست. غیر از سیاوس یزدانی .

البته همه می دانند و به طور رسمی اعلام شده است که تکلیف محمدحسین کنعانی زادگان باید در کمیته اخلاق مشخص شود و سرمربی تیم ملی منتظر این روند است تا در صورت نیاز در مورد خط دفاع تصمیم گیری کند. خیلی ها می گفتند یزدانی اگر کنعانی نبود حالش خوب می شد، اما حالا شنیده می شود بازیکنی که چند بار با اسکوچیچ مصاحبه کرده – چرا در اردوهای قبلی فرصت بازی پیدا نکرد – ممکن است اصلا دعوت نشود!

او در آخرین مصاحبه خود گفت که اسکوچیچ ظاهر او را دوست ندارد و به این بهانه از او بازی نمی کند. به نظر می رسد به جای سیاوس یزدانی مدافع جدید استقلال به اردوی تیم ملی دعوت شود و شاید مدیر فجر هفته گذشته چیزی می دانست که این مصاحبه را انجام داده است!

سرمربی تیم ملی نسبت به مصاحبه های بازیکنان علیه کادر فنی به خصوص علیه خودش حساسیت زیادی دارد و معتقد است اگر با این رفتارها برخورد نکند بدعت خواهد شد. ضمن اینکه تیم ملی بازیکنانی روی نیمکت دارد که مدعی بازی در ترکیب اصلی هستند و اگر رفتار حرفه ای نداشته باشند، تیم ملی نوبت خود را از دست می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید