تصمیم عجیب یحیی برای ستاره جذاب پرسپولیس

تصمیم عجیب یحیی برای ستاره جذاب پرسپولیس

پس از جدایی محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس، این تیم در خط دفاعی بازیکنان خوبی را جذب کرد و با حضور علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی در کنار سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، علی شجاعی و مهدی شیری به نظر می رسید که نتوانند. در خط دفاعی با چالش روبرو شد، اما همه پیش بینی ها اشتباه بود.

یحیی گل محمدی در دیداری حساس مقابل الهلال عربستان تصمیم گرفت از زوج سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی استفاده کند اما این زوج در بازی مذکور موفقیت چندانی از خود نشان ندادند. کاپیتان پرسپولیس البته در این دیدار در شرایطی که بازی ناامیدکننده اکثر بازیکنان این تیم بود، عملکرد نسبتا قابل قبولی داشت.

سپس در مسابقات لیگ برتر سرمربی پرسپولیس به همان زوج سیدجلال حسینی و فرشاد فرج اعتماد کرد. پرسپولیس در 3 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر نیز 3 گل به ثمر رساند تا یحیی گل محمدی نگران وضعیت خط دفاعی تیمش باشد.

شکست تلخ دوباره در شهر اراک سرمربی پرسپولیس را بر آن داشت تا تصمیم خودش را بگیرد و در دیدار با گل گهر سیرجان سیدجلال را روی نیمکت نشاند. کاپیتان پرسپولیس حدود 40 سال دارد و چهره نادری در فوتبال است که توانسته تا این سن دوام بیاورد.

در همین راستا اخبار دیگری حاکی از آن است که یحیی گل محمدی پس از 4 بازی سخت و 90 دقیقه ای سیدجلال حسینی مقابل الهلال عربستان، فولاد خوزستان، نساجی مازندران و آلومینیوم اراک مقابل گل گهر سیرجان تصمیم به تبدیل شدن به یک مدافع باتجربه گرفته است. وقفه 40 ساله این یک رویه رایج در دنیای فوتبال است و مربیان بازیکنان قدیمی هستند و با تجربه ای که دارند، علیرغم ایمانشان، دو یا سه مسابقه را بین خود انجام می دهند.

از آنجایی که علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی به تازگی به پرسپولیس پیوسته اند و هنوز هماهنگی لازم را با دیگر مدافعان ندارند، یحیی گل محمدی در 4 بازی اخیر تیمش در ایران و آسیا از زوج سیدجلال و فرشاد فرجی استفاده کرده است.

در آینده مشخص می شود که آیا یحیی گل محمدی تصمیم گرفته تغییرات اساسی در خط دفاعی خود ایجاد کند یا می خواسته بعد از چند بازی تحت فشار بالا به سیدجلال حسینی استراحت بدهد!

دیدگاهتان را بنویسید