تصمیم مهم اولین راه خروج از استقلال

تصمیم مهم اولین راه خروج از استقلال

سیاوش یزدانی تنها بازیکن استقلالی بود که پس از هفته پانزدهم و شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی از سوی سرمربی استقلال به صورت رسمی به عنوان بازیکن مازاد (برای نیم فصل دوم) به این باشگاه معرفی شد.

مدافع مشهدی استقلال که در دو بازی متوالی حذفی جام حذفی و هفته اول بازی های رفت و برگشت هر دو گلزنی تراکتورسازی و سپاهان را مقصر دانستند، بلافاصله پس از دیدار مقابل سپاهان و در آستانه بازی هفته هفدهم در لیست مازاد قرار گرفت. بلو پوشان.

در همین حال یزدانی اعلام کرد: دوست ندارم از استقلال جدا شوم و می خواهم تا پایان قراردادم (لیگ برتر بیست و سوم) در استقلال بمانم. اما در این بین سوالاتی مطرح شده که شاید به بحث حضور یا عدم حضور این بازیکن در ترکیب سپاهان دامن زده باشد.

1- با نگاهی به صحبت های خوزه مورایس، سرمربی پرتغالی تیم سپاهان که به تمجید از سیاوش یزدانی پرداخت، این موضوع قوت گرفت که شاید سرمربی سپاهان بخواهد یکی از مدافعان اصلی استقلال در فصل بیست و یکم را به خدمت بگیرد. بازیکنی که خیلی ها او را یکی از عوامل موثر در قهرمانی فصل گذشته استقلال می دانند.

2- موضوع دیگر مربوط به احتمال حضور سیاوش یزدانی در تیم سپاهان، آزادی این بازیکن پس از فسخ یک طرفه قراردادش توسط باشگاه استقلال است. این بازیکن می تواند به راحتی به عنوان بازیکن آزاد به شهر اصفهان و تیم سابقش (سپاهان) برگردد و فوتبال خود را در نیمه های دنیا ادامه دهد.

3- مهمترین نکته در مورد آن این است که; با توجه به اینکه قرارداد یزدانی با باشگاه استقلال شنیده می شود مبلغ سنگینی است، شاید این بازیکن ترجیح دهد در استقلال بماند و بدون مشکل و شکایت از این تیم، قرارداد خود را به ریال آخر برساند. چون اگر با تیم جدیدش قرارداد ببندد (احتمالا) دیگر نمی تواند حقوقش را از باشگاه قبلی مطالبه کند.

4- اما مشکلی که این روزها عده ای به آن استناد می کنند و فکر می کنند یزدانی به سپاهان نمی رود، حادثه پنالتی شهریار موگانلو است! گروهی معتقدند شاید یزدانی برای جلوگیری از شایعه سازی به سپاهان نرود. اما بسیاری معتقدند که این اتفاق صرفا یک اتفاق فوتبالی است و معتقدند اگر یزدانی مقصر شکست استقلال باشد، این اتفاق یک خطای فنی است.

باید منتظر ماند و دید یزدانی در روزهای آینده کدام یک از این دو راه را انتخاب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید