تصمیم گرت ساوتگیت برای جلوگیری از پیروزی انگلیس؟

تصمیم گرت ساوتگیت برای جلوگیری از پیروزی انگلیس؟

ملی پوشان انگلیس شب گذشته در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آمریکا رفتند و مقابل این تیم به تساوی بدون گل دست یافتند تا به کسب یک امتیاز از این دیدار اکتفا کنند. آنها با وجود این تساوی همچنان در صدر جدول قرار دارند و تا زمانی که در آخرین بازی خود مقابل تیم ملی ولز شکست چهار گله را نپذیرند، همچنان شانس صعود به مرحله یک هشتم را خواهند داشت. این مسابقات با این حال، تصمیم ساوتگیت برای استفاده از میسون مانت در ترکیب اصلی تیمش مقابل آمریکا، خشم هواداران آن تیم را برانگیخته است.

این بازیکن در کنار جود بلینگهام و دکلن رایس در خط هافبک سه شیرها بازی می کرد. این تصمیم در حالی گرفته شد که فیل فودن در این دیدار نیز مانند بازی با ایران دوباره نیمکت نشین بود. او در این فصل عملکرد درخشانی برای منچسترسیتی داشته و تاکنون 8 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

هواداران انگلیس پس از سوت پایان بازی در شبکه های اجتماعی ابراز ناراحتی کردند. یکی از آنها نوشت: دلیل اصلی که این تیم با استعداد انگلیس هرگز جامی نبرده ساوتگیت است! کاربر دیگری در توییتر خود نوشت: “این بدترین مدیریت بازی بود که تا به حال در فوتبال دیده ام.” یکی دیگر از هواداران تیم ملی انگلیس اضافه کرد: “من تصمیم او برای شروع بازی را درک می کنم اما تعویض هایی که انجام داد غیرقابل توجیه است.”

فودن در آن بازی حتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین نشد و جردن هندرسون، جک گریلیش و مارکوس رشفورد تعویض های انگلیس در آن بازی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید