تصویب آئین نامه قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820076

هیئت دولت آئین نامه حمایت از توسعه صنایع پایین دستی و نفت خام و میعانات گازی را تصویب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در جلسه صبح امروز هیات وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با رویکرد امکان تغییر پروانه طرح های پالایشی به طرح های پالایش نفت، پیشنهاد وزارت نفت برای الحاق یک تبصره به ماده (17) آیین نامه اجرایی نفت خام و میعانات گازی که قبلاً بررسی شده است، تصویب شده است.

در این جلسه هیئت وزیران تصویب کرد که شرکت های مجری طرح های پالایشی دارای مجوز پس از احراز امکان سنجی مالی و تصویب طرح توسعه و تکمیل زنجیره ارزش توسط وزارت نفت به عنوان شرکت مجری طرح تکمیل زنجیره ارزش و وزارت نفت حق دارد مجوز فعالیت قبلی آنها را اصلاح کند.



صدور مجوز ورود، ترخیص و شماره گذاری سه دستگاه آمبولانس اهدایی در تعدادی از بیمارستان های شهرستان آمل.

هیأت وزیران با صدور مجوز ورودی، مجوز و شماره گذاری سه دستگاه آمبولانس اهدایی به بیمارستان های امام رضا (ع)، امام خمینی (ره) و 17 شهریور واقع در آمل با هماهنگی وزارت بهداشت آمبولانس های لازم را در اختیار بیمارستان های امام رضا (ع)، امام خمینی (ره) و 17 شهریور قرار داد. وزارت بهداشت و درمان و قرارداد آموزش پزشکی و عدم پرداخت سود بازرگانی.

همچنین دولت مسئولیت صدور مجوز ورود، ترخیص و شماره گذاری کلیه خودروهای ویژه اهدایی را به وزارت صنعت، معدن و تجارت تفویض می کند. وسایل نقلیه ویژه اهدایی شامل کلیه خودروهای ویژه بدون سرنشین است که توسط دولت ها، افراد، نهادها و سازمان های دولتی، شهرداری ها، دانشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، شرکت های صنعتی و معدنی، خیریه ها و موسسات خیریه به صورت رایگان ارائه می شود. ، سمینارها و زیارتگاه ها اهدایی هستند و قابل فروش و واگذاری به دیگران نیستند.


موافقت نامه افزایش سرمایه شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور

با تصویب هیات وزیران، اساسنامه شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور اصلاح و سرمایه این شرکت افزایش یافت.

بر این اساس سرمایه شرکت به مبلغ 3763 میلیارد و 465 میلیون و 400 هزار ریال می رسد که به 376 میلیون و 346 هزار و 540 سهم 10 هزار ریالی با نام و غیرقابل انتقال تقسیم می شود. لازم به ذکر است تمامی این سهام متعلق به دولت بوده و افزایش سرمایه مذکور از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت مشهود (زمین) صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید