تصویب کمپین چتر سرخ زندگی توسط اصناف و اقشار مختلف شهر قزوین

ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922073

مدیر کل انتقال خون استان قزوین گفت: در انتقال خون با راه اندازی کمپین های مختلف و خوشبختانه با راه اندازی کمپین چتر سرخ زندگی و دعوت از اصناف مختلف در صدد جلب مشارکت بیشتر عموم مردم هستیم. ، اقشار و انجمن ها شاهد حضور فعال آنها در این کمپین هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قزوین صبح ؛ به مناسبت راه اندازی کمپین چتر سرخ جلسه ای با حضور دکتر عباس طالبیان مدیر کل انتقال خون استان قزوین و نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی، تیپ صاحب الامر (عج)، آموزش و پرورش و سازمان فرهنگ، ورزش و جوانان، کمیته مددکاری، سازمان بهزیستی، هانه کارگر، روابط دانشگاه، دبیر سیاستگذاری سلامت دانشگاه و نماینده ولی قانونی در استان ظهر امروز در محل اداره کل انتقال خون برگزار شد. استان.

در این نشست دکتر طالبیان در مورد فواید اهدای خون، شرایط اهدای خون و نحوه اهدای خون صحبت می کند.

وی بیان کرد: در امر انتقال خون با راه اندازی کمپین های مختلف سعی در جلب مشارکت بیشتر عموم مردم داریم و خوشبختانه با راه اندازی کمپین چتر سرخ زندگی و دعوت از اصناف، اقشار و انجمن های مختلف شاهد آنها هستیم. مشارکت فعال در این کمپین

علاوه بر این، نمایندگان سازمان ها به موساد قول دادند که در کمپین چتر سرخ و مشارکت اعضای این سازمان در اهدای خون فعالانه مشارکت کند.

مقرر شد اولین همکاری با استقرار تیم سیار انتقال خون در منازل کارگری و موسسات صنعتی با بیش از پانصد نفر نیروی کار انجام شود.

باید بگویم؛ آغاز کمپین چتر سرخ زندگی با همکاری انجمن ها و ادارات مختلف استان همراه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید