تصویربرداری سریال طنز “No13” آغاز شد / بازیگران این سریال را تقدیم می کنیم

زمان: 12:34
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776790

تهیه کننده سریال “شماره 13” از آغاز تصویربرداری این سریال به کارگردانی آرش معیریان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلیم سنایی تهیه کننده “شماره 13” درباره این سریال که کارگردانی آن را آرش معیریان بر عهده دارد ، گفت: ما به تازگی تولید را به پایان رسانده ایم و وارد مرحله فیلمبرداری شده ایم.

این تهیه کننده درباره فضای «شماره 13» گفت: این سریال یک کمدی فاخر و کمدی خانوادگی است که در قالب مجموعه ای برای شبکه سه سیما در حال آماده سازی است و قرار است تیزر سریال پخش شود تا ماه آینده آنتن شبکه Se See را مشاهده کنید.

سنایی ادامه داد: “13 پوند” داستانی منحصر به فرد دارد و در هر قسمت اتفاقات متفاوت و جالبی رخ می دهد که آنها نیز به هم مرتبط هستند. فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی در عمارتی در تهران آغاز شد و درباره پنج خانواده است که در آن عمارت با هم زندگی می کنند.

وی درباره بازیگران این مجموعه تلویزیونی اعلام کرد: علی صادقی ، امیرحسین صدیق ، شهره سلطانی ، نگار عابدی ، اشکان اشتیاک ، سامان دارابی ، اردلان شجاع کاوه ، فرزانه سهیلی و محمود جعفری در این سریال حضور دارند ، اما برخی دیگر ممکن است پروژه را ادامه دهند. به

در پایان ، تهیه کننده درباره زمان این سریال گفت: “هنوز مشخص نشده است که این سریال چه زمانی به صورت آنلاین پخش می شود ، اما در ابتدا پخش پاییزی به دلیل طنز آمیز بودن آن برای وی در نظر گرفته شده بود که به دلیل تغییر جزئی در مراحل اولیه و شروع عکس ها هنوز تاریخ انتشار را مشخص نکرده است.

انتهای پیام /

منبع: صبا

دیدگاهتان را بنویسید