تصویربرداری «شهباز» به روزهای پایانی خود رسید


ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914325

تصویربرداری سریال «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علینکی پور به پایان رسید.

این سریال به نویسندگی مینا خادوی در ژانر معمایی پلیسی و با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در 30 قسمت 42 دقیقه ای تهیه و تولید شده است.

این مجموعه تلویزیونی درباره یک باند سایبری است که به دنبال یک هکر بین المللی می گردد. برخورد پلیس سایبری با جنایتکاران با اشراف این فضا و همچنین برخورد با داستان افرادی که مورد آزار و تعقیب جنایتکاران قرار گرفته اند.

در خلاصه داستان سریال شهباز آمده است: شهباز دو سال است که منتظر این روز است، روزی که با یافتن ارغوان، همه نفس راحتی بکشند. ما نمی دانستیم که این بازی دارای پیچ و تاب جدیدی است…

در سریال شهباز هنرمندانی چون آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطمه بهارمست، غزل نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، رولی بازی می کنند. سیامک اشعریون، ابتثام بگلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و…

تصویربرداری «شهباز» از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و اوایل آذرماه به پایان رسید و به دلیل محتوای صابیری، جلوه های ویژه رایانه ای زیادی دارد و اکنون در مرحله فنی پس از تولید است.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به مدیر تولید: مقصود میرهشمی، مدیر فیلمبرداری: فردین ناصری، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، صدابردار: روحلا جعفربغلو، موسیقی متن: حبیب هزائی فر، مدیر برنامه: مهدی آقایی، طراح گریم: جلال امیری اشاره کرد. مرند، تدوین: رضا کردبچه، آهنگساز: حبیب خزاعی فر، طراح جلوه های ویژه کامپیوتری: کامیار شفیع پور، صدابردار: عرفان ابراهیمی، دستیار کارگردان: بهنام جعفرپور، عکاس: پیام نصیری خرم.

دیدگاهتان را بنویسید