تظاهرات بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان اردوی قطر

تظاهرات بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان اردوی قطر

تیم ملی الجزایر پس از مدت ها انتظار و ظهور نام های مختلف به عنوان حریف احتمالی تیم ملی فوتبال ایران در تمرینات قطر، سرانجام در غیاب ستارگانی چون ریاض مرز و اسلام سلیمانی مقابل شاگردان اسکوچیچ صف آرایی کرد.

ملی پوشان که اردوی دو هفته ای خود را در دوحه سپری کردند، شب گذشته در مقابل رقیب آفریقایی خود سردرگمی به نمایش گذاشتند و در یک بازی ضعیف و اشتباه شاگردان دراگان اسکوچیچ با نتیجه 2-1 مغلوب الجزایر شدند تا ترس از آینده را بیشتر کنند. تیم ملی فوتبال

بازیکنان از وضعیت نابسامان گلایه دارند

فدراسیون فوتبال به هم ریخته است و عدم شفافیت در ارکان اصلی حاکمیت فدراسیون باعث بلاتکلیفی رسیدن به تیم های ملی شده و تیم ملی فوتبال ایران از مشکلات حاکمیتی فدراسیون آسیب شدیدی دیده است. تیم ملی ایران شب گذشته اولین و آخرین بازی تدارکاتی خود را در خرداد ماه در فیفا انجام داد که رقبای آسیایی مانند ژاپن و کره جنوبی تاکنون سه بازی دوستانه انجام داده اند و مراحل تدارکاتی در حال انجام است. ورزشکارانی مانند برزیل، پاراگوئه، شیلی و غنا با دو تیم شرق آسیا روبرو می شوند، بنابراین سطح آمادگی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به رقبا کاملا مشخص است!

تیم ملی بارها از شرایط آماده سازی برای جام جهانی گلایه کرده است. در مقابل، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که ماه‌ها سکوت کرده، در ماه‌های اخیر انتقادات زیادی داشته و از وضعیت تیم ملی گلایه کرده است.

از ابراهیمی از طرف کادرفنی و بازیکنان محافظت کنید!

امید ابراهیمی، هافبک باتجربه فوتبال ایران که پس از مدت ها به لیست تیم ملی بازگشت، شب گذشته در نیمه دوم مقابل الجزایر به جمع تیم ملی ایران اضافه شد و عملکرد نسبتا خوبی از خود به نمایش گذاشت. جالب اینجاست که ابراهیمی تنها عضو کاروان فوتبال ایران بود که بعد از بازی و شکست تیم ملی مصاحبه رسمی انجام داد و حتی دراگان اسکوچیچ هم برای واکنش به دیدار مقابل الجزایر حضور نداشت.

ابراهیمی با توجه به آمادگی فنی بالای الجزایر گفت: بازی بسیار خوبی بود و در واقع مسابقات مقدماتی می تواند کمک زیادی به آماده سازی تیم برای جام جهانی کند. تیم الجزایر تیم بسیار خوب و قدرتمندی بود و فشار زیادی به ما وارد کرد. “هدف ما پیروزی در بازی های تدارکاتی و دوستانه نیست. هدف اصلی ما باید آماده سازی یک تیم بسیار قوی برای جام جهانی باشد.”

هافبک باتجربه تیم ملی با بیان اینکه بازی های دوستانه تیم ملی باید ادامه پیدا کند، توضیح داد: در بازی امروز به دلیل مصدومیت بازیکنی نداشتیم. کادرفنی تعدادی بازیکن جوان را نیز بیرون آورد. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و به تساوی رسیدیم اما در نهایت نتیجه همین شد. این مهم است که چنین مسابقاتی ادامه پیدا کند تا بتوانیم برای جام جهانی آماده شویم.

ستون تیم ملی فوتبال ایران پس از دو هفته حضور در قطر و یک اردوی تدارکاتی امروز دوحه را به مقصد تهران ترک می کند و تیم ملی بعدی شهریورماه برگزار می شود. کادرفنی فدراسیون فوتبال آماده برگزاری اردوی مناسب در آخرین فیفادی قبل از جام جهانی هستند، اما حریف هنوز نهایی نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید