تظاهر به ایالات متحده به عنوان مدافع حقوق بشر یک مانور متقلبانه است


ساعت: 21:05
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879094

نصرالله شفیعی گفت: تظاهر به آمریکا به عنوان مدافع حقوق بشر یک مانور فریبنده در افکار عمومی است که کارشناسان باید از طریق رسانه ها آن را روشن کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نصرلا شفیعی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: موضوع حقوق بشر آمریکایی از 15 تا 12 تیرماه به دلیل چندین اتفاق مهم برای بازخوانی و تبیین هویت جنایتکارانه آمریکا توسط مقام معظم رهبری مطرح شد.

این تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه به برخی از این جنایات اشاره کرد و گفت: 15 تیرماه مصادف با ترور مقام معظم رهبری توسط دشمنان و مزدوران، 16 تیر مصادف با سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش و شیمیایی شدن است. بمباران سردشت «حدود 110 نفر از هموطنانمان شهید و 8000 نفر بی گناه مجروح شدند و در این اقدام ناجوانمردانه مسافران بیگناه به شهادت رسیدند.

وی افزود: پرونده های داغ به نوعی بیانگر حقوق بشر آمریکا علیه ملت مسلمان ایران است و این متأسفانه همواره دستاویزی برای فشار بر کشورهای مستقل و رسیدن به اهداف سلطه جویانه قدرت های بزرگ جهان بوده است.

شفیعی گفت: در واقع از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، ایالات متحده سعی کرده است از ابزارهای حقوق بشری به نفع خود برای مقابله با کشورهای مستقل و کشورهایی که به سیاست آمریکا پایبند نیستند، استفاده کند.

وی با بیان اینکه آمریکا در طول یک سال گذشته علاوه بر اقدامات خصمانه، همواره در تلاش برای کنترل انقلاب اسلامی و اصلاح مواضع انقلابی جمهوری اسلامی بوده است، افزود: حتی اگر ماهیت و محتوای نظام و جمهوری اسلامی را تغییر دهند. ، ابزار تبلیغاتی قانون.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه بزرگ ترین غول های رسانه ای متعلق به آمریکاست، گفت: آنها سال هاست که با دستگاه تبلیغاتی کنونی صهیونیست که مدافع حقوق بشر محسوب می شود رفتار غیرانسانی و شرارت آمیز دارند.

وی افزود: از این رو مقام معظم رهبری برای روشن شدن این موضوعات، این هفته را هفته حقوق بشر آمریکایی، بزرگترین ناقض حقوق بشر در تاریخ بشر نامیدند که خود را مدافع حقوق بشر معرفی می کند!

وی گفت: در بیش از 70 سال گذشته شاهد بزرگترین جنایت و نقض حقوق بشر در رژیم اشغالگر قدس هستیم، آمریکا بزرگترین مدافع رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی است.

وی گفت: در هر جای دنیا که جنگ و درگیری یا نقض حقوقی وجود داشته باشد، بدون شک آمریکا درگیر آن است. سوریه، لبنان، عراق و در سال های اخیر در ویتنام، در بسیاری از کشورهای دیگر شاهد بزرگترین نقض حقوق بشر بوده و هستیم.

شفیع گفت: این هفته فرصتی است برای درک واقعی اصل این رژیم کثیف و جنایتکار و روشنگری و تبیین آن برای مردم. آیا این رفتارهای وحشیانه با حقوق بشر سازگار است!؟ آیا قتل مردم بیگناه موجه است؟! چگونه یک فعال حقوق بشر آمریکایی از تروریسم حمایت می کند؟ پس در تروریست بودن آمریکا شکی نیست.

وی گفت: تظاهر به مدافع حقوق بشر یک مانور متقلبانه در افکار عمومی است، بنابراین وظیفه کارشناسان و سیاستمداران آشنا به موضوعات است که از طریق رسانه ها شفاف سازی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید