تعجب اعضای کمیته پس از دیدن ساپینتو سرمربی استقلال

تعجب اعضای کمیته پس از دیدن ساپینتو سرمربی استقلال

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با رسانه های رسمی باشگاه درباره حضورش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: برای توضیح درباره اتفاقات بعد از بازی گل گهر و آنجا به کمیته انضباطی رفتم. من در مورد این بازی صحبت کردم.” با اعضای کمیته انضباطی صحبت کردم و همه مسائل را با هم بررسی کردیم و دوباره صحنه های مسابقه را دیدیم و اعضای کمیته انضباطی پذیرفتند و به من گفتند که سند خاصی وجود ندارد. به خاطر کارت قرمزی که گرفتم و گفتند که مشخصا از اتفاقات مسابقه تحریک شدی.

حتی گفتند می توانیم تایید کنیم که در بازی اتفاقی نیفتاده که شما را عصبانی کند. آنها حتی به من گفتند که قبل از ملاقات با شما تصور دیگری از من داشتند. اما حالا که رودررو صحبت می کنیم، متوجه می شویم که شما فردی احساساتی، صادق و منطقی هستید. حتی در خصوص دستیاران تیم های دیگر کمیته انضباطی به دنبال راه حل است تا مشکلی ایجاد نشود. دوباره به من گفتند که هیچ مدرکی وجود ندارد که من مستحق دریافت کارت قرمز هستم. با این حال آنها همچنین گفتند که بهتر است در مورد عوامل تحریک کننده و ایجاد مشکل برای سایر تیم ها آرامش بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: باید بگویم در برخی مسابقات نه با یک تیم بلکه با چند حریف بازی می کنیم. روز اول که به استقلال آمدم گفتم هدفم موفقیت و قهرمانی است. اما به نظر می رسد علاوه بر حریف مستقیم در زمین، رقبای دیگری هم داریم که کنترلی بر آنها نداریم، اما به مبارزه و مبارزه ادامه می دهیم. ما برای توانایی ها، مهارت ها و کارمان و همچنین برای باشگاه و هوادارانمان می جنگیم.

ساپینتو در پاسخ به سوالی درباره حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی گفت: حکمی که برای من صادر شده منصفانه نیست. دلیلی برای کارت قرمز من وجود ندارد و دلیل آن فقط گزارش داور است و آن هم به دلیل صحبت های اشتباه مربی گل گهر. قبل از کارت قرمز خیلی آرام بودم و هیچ کاری نکردم. قبلاً در این جلسه متوجه شدم که اعضای کمیته انضباطی دلیل اخراج من را نمی دانند. نه در فیلم و نه در عکس ها سندی مبنی بر اخراج من وجود ندارد.

وی در پایان افزود: آنچه که بارها در تصاویر مشخص بود و در کمیته انضباطی هم دیدند، نیمکت های تیم گل گهر از یک طرف زمین به آن طرف زمین آمدند و مقابل محوطه فنی ما جمع شدند و به قاضی و کمک قاضی اعتراض کرد و تحریک کرد من و نیمکت استقلال شدیم. وقتی تیمم در دقیقه 90 پنالتی می گیرد چرا باید اعتراض کنم؟ در این شرایط باید لبخند بزنم و خوشحال باشم و دلیلی برای اعتراض و ناراحتی وجود ندارد. امیدوارم در آینده کمیته انضباطی برای برخورد با دستیارانی که توانایی فنی ندارند و اگر به نیمکت مربیگری رسیده اند، چاره ای بیندیشد به خاطر توانایی هایشان نیست، بلکه به دنبال تحریک دیگران هستند. کمیته انضباطی باید بتواند به این بازی های خارج از زمین و ناسالم پایان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید