تعدادی از وزرای دولت درگیر بازی های خانوادگی هستند

تعدادی از وزرای دولت درگیر بازی های خانوادگی هستند

روز جدید دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: متاسفانه دولت با رئیس جمهور همکاری کافی ندارد و تورم هنوز کنترل نشده است.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: برخی از وزرا با سلیقه عمل کردند و به جای استفاده از نیروهای مقتدر، ارزشمند، انقلابی و کادرفنی، با دوستان و خانواده بازی می کنند.

دلاور صیامی در گفت وگو با پیام نو، با بیان اینکه دولت سیزدهم در اجرای سیاست های اقتصادی برای کاهش تورم و بهبود معیشت ناکام بوده است و تیم اقتصادی دولت هنوز انتظارات مردم را برآورده نکرده است، اظهار داشت: دولت سیزدهم نتوانسته است سیاست های اقتصادی را برای کاهش تورم و بهبود معیشت اجرا کند. اقتصاد دچار مشکل است، اما متأسفانه دولت در مجموع با آن کار نمی کند و تورم و تورم هنوز کنترل نشده است.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: دولت و کابینه جدید آمده، حتی وزرا هم تغییر کرده اند، اما بدنه همچنان با روسای وزارتخانه ها هماهنگ نیست زیرا برخی نمایندگان مجلس و بسیاری از مدیران میانی از مسئولان سابق و بد اجرای برنامه های ریاست جمهوری هستند. چون به سیاست های دولت اعتقادی ندارند.

وی با ابراز تاسف از عملکرد برخی از وزرای دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: تعدادی از نخست وزیران سلیقه ای عمل کردند و به جای استفاده از نیروهای مقتدر، ارزشمند، انقلابی و کادر، با دوستان و خانواده بازی کردند. وقتی بدنه در کنار سرپرست وزارتخانه یا حتی رئیس جمهور نباشد قطعا دولت در اجرای سیاست کوتاهی می کند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت در پی تورم گرانی در صنعت و نارضایتی اقتصادی را ناشی از ناهماهنگی بدنه دولت با رهبری عنوان کرد و گفت: دغدغه اصلی حل مشکلات است.

رئیس کمیته سیاسی ستاد اصلی انتخابات گفت: با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دیگر آزمون و خطا معنا ندارد که عده ای با دادن پست و مقام به رفقای کم تجربه خود بر آبروی نظام تمرکز کنند.

صیامی با تاکید بر اینکه تعدادی از وزارتخانه های حساس دولت سیزدهم نیاز به تغییرات اساسی دارند، گفت: بارها اشاره کرده ام که باید برویم و برخی وزارتخانه ها مانند تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ببینیم تا بفهمیم دولت قبل همچنان بر سر کار است. . «وزارتخانه با معیشت مردم و بازنشستگان سروکار دارد و رفتارهای سلیقه ای مردان نارضایتی را افزایش می دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا به نمایندگی دولت در سیاست خارجی اشاره کرد و در پایان خاطرنشان کرد: قطعا تحریم ها نقش مهمی در مشکلات اقتصادی کشور ما داشته است. انشاء الله با استعانت از رهبر معظم انقلاب، تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی با عزت تحریم ها را لغو و اقتصاد رونق خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید