تعداد بازدیدکنندگان از موزه ها و اماکن دیدنی کشور چهار برابر شد/ ظرفیت مراکز اقامتی و گردشگری تکمیل شد


ساعت: 16:26
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817298

عزت الله ضرغامی گفت: بازدید از موزه ها، کاخ-موزه ها، مراکز دیدنی و پارک های کشور در دو روز گذشته در سال گذشته به چهار برابر رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، عزت الله ضرغامی امشب در بازدید از غار تاریخی دانیال سلمانشهر مازندران از تکمیل 100 درصدی ظرفیت مراکز اقامتی، گردشگری، عبادی و گردشگری کشور خبر داد.

وی با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، افزود: در حال حاضر شهرهای بزرگ زیارتی و گردشگری کشور با مشکل اسکان مسافران و گردشگران مواجه هستند. “

وزیر میراث، فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی گفت: با توجه به حجم مسافران و گردشگران نیازمند توجه بیشتر به زیرساخت ها هستیم، بنابراین یکی از برنامه های مهم این وزارتخانه توجه به زیرساخت ها و اجرا و مدیریت است. پروژه های گردشگری در سال 1401.

ضرگامی گفت: بازدید از موزه ها، کاخ ها-موزه ها، مراکز دیدنی و پارک های کشور در دو روز گذشته در سال گذشته به 4 برابر رسیده است.

وزیر میراث، فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: استان های تهران، فارس، اصفهان و استان های شمالی بیشترین بازدید و بازدید را داشته اند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا زیرساخت های گردشگری را در اسرع وقت در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهیم، جاده، پارکینگ و اسکان از جمله برنامه هایی است که باید با کمک سایر دستگاه های اجرایی اجرایی شود.

ضرغامی مازندران را یکی از بناهای طبیعی، تاریخی و تاریخی کشور اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید