تعداد شهرهای قرمز در استان مرکزی افزایش یافت


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891114

در آخرین رنگ آمیزی تاج، 9 شهر در حالت قرمز، دو شهر در حالت نارنجی و یک شهر در حالت زرد قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت بهداشت برای رنگ آمیزی تاج شهرهای کشور، تا 7 مردادماه، 9 شهر استان مرکزی در وضعیت قرمز، دو شهر در وضعیت نارنجی و یک شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

در این رنگ‌بندی شهرهای اراک، تفرش، دیلیجان، آستیان، خمین، ساوه، شازند، فراخان و محلات به رنگ قرمز و شهرستان‌های قمیجان و خنداب به رنگ نارنجی و زرندیه تنها شهرستان مرکزی است. استان در وضعیت زرد.قرارداد.

شهرهای آشتیان، شازند، ساوه، فراهان و خمین نقاطی هستند که در این هفته از نارنجی به قرمز تغییر یافتند، همچنین شهرستان محلات از زرد به قرمز و زرندیه از نارنجی به زرد و خنداب از زرد به قرمز تغییر یافت. طرح رنگ شهرهای نارنجی استان به هم متصل هستند.

بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای دارای وضعیت قرمز در کشور به 106 شهر، تعداد شهرهای دارای وضعیت نارنجی به 156 شهر، تعداد شهرهای زرد به 173 و تعداد شهرهای آبی به 13 شهر افزایش یافته است. شهرها

لازم به ذکر است که وضعیت قرمز به معنای خطر بسیار زیاد، وضعیت نارنجی به معنای پرخطر و زرد و آبی در اعلام رنگ تاج به معنای موقعیت های خطر متوسط ​​و کم است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی از زمان شیوع این ویروس به 128 هزار و 119 نفر رسیده است و در این مدت تعداد جان باختگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به 3 هزار و 233 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید