تعداد عجیب و باورنکردنی معاملات ویلا در شمال

در این گزارش آمده است: 33 درصد از مراتع و جنگل های استان های شمالی در 25 سال گذشته به خانه و ویلا تبدیل شده است. هجوم سرمایه داران به اراضی جنگلی شمال در حالی صورت می گیرد که معاملات ملکی در این اراضی به هیچ وجه برای مردم محلی مقرون به صرفه نیست، اما برخی از مشاوران املاک که تعداد آنها در دهه گذشته ده ها برابر شده است، توانسته اند. برای جذب سرمایه گذاری

تعداد عجیب و باورنکردنی معاملات ویلا در شمال

در تبلیغات ویلاهای جنگلی عباراتی نشان می دهد که تعرض به نقطه جنگل چقدر بالا بوده است. عباراتی مانند «منطقه بکر»، «انحراف آب و گاز از لوله اصلی»، «استخر و جکوزی از چشمه جنگلی» گزینه هایی هستند که در برخی آگهی ها به چشم می خورد.

نگاهی به آگهی های ویلاسازی در شمال کشور نشان می دهد که ویلاهای لوکس گاه تا 30 میلیارد تن نیز به فروش می رسد. ویلاهای جنگلی لوکس گاهی تا 100 میلیارد تن قیمت دارند.

بررسی آگهی های ویلاسازی در شمال کشور نشان می دهد که در مناطقی مانند سیسنگان و امیرود نوشهر، سرخرود، محمودآباد، چمستان، سعادت آباد نور که همگی در استان مازندران واقع شده اند، یک ویلای شهری نوساز 200 متری حدودا قیمت گذاری شده است. 500 میلیون تن در سال 97. ویلاهای لوکس گاهی تا 30 میلیارد تن به فروش می رسند.

اما زمانی که ویلاهای این مناطق در مناطق جنگلی ساخته می شوند، قیمت آنها تا 2 برابر افزایش می یابد و ویلاهای جنگلی لوکس گاهی تا 100 میلیارد تن قیمت دارند. در تبلیغات ویلاهای جنگلی عباراتی نشان می دهد که تعرض به نقطه جنگل چقدر بالا بوده است. عباراتی مانند “منطقه بکر”، “زهکشی آب و گاز از لوله اصلی”، “استخر و جکوزی از چشمه جنگلی”، “جاده اختصاصی” و “برق رایگان تا 5 سال” گزینه هایی هستند که قابل مشاهده هستند. در برخی تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید