تعریف و اعلام نام و شعار کاروان ایران در المپیک 2024 ناشنوایان برزیل


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819990

نام و شعار کاروان ایران برای المپیک 2024 ناشنوایان برزیل اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه ستاد اجرایی بازی‌های المپیک تابستانی ناشنوایان 2421 برزیل با حضور رئیس ستاد و رئیس هیئت ناشنوایان با حضور رئیس فدراسیون، دبیر، نایب رئیس، کارکنان برگزار شد. کمیته ها و نماینده گارد مردان.

در این جلسه کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان به نام ندای ایران و به یاد سردار دلا سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی برای حضور در بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک تابستانی برزیل در سال 2021 موافقت شد.

شعار موفقیت در سکوت برای این کاروان نیز مورد تایید مسئولان قرار گرفت. در این جلسه کارکنان واحدها گزارشی از ارائه حوزه های مربوطه ارائه کردند و راهکارهای مناسب برای حفظ سلامت، آرامش و آمادگی ورزشکاران ناشنوا را مورد بحث و بررسی قرار دادند و به تبادل نظر پرداختند.

بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک تابستانی 2021 ناشنوایان اردیبهشت ماه در کاسیاس دو سول برزیل و کاروان کشورمان با 8 رشته ورزشی (فوتبال، کشتی، دو و میدانی، جودو، والیبال ساحلی، تیراندازی (آقایان و بانوان)، کاراته (آقایان و مردان) برگزار می شود. بانوان).) و تکواندو (آقایان و بانوان) در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید