تعلیق یک ماهه مسابقات لیگ برتر والیبال تا 5 آذر و زمان نقل و انتقالات نیم فصل


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1913927

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای از موافقت اکثریت باشگاه های لیگ برتر آقایان با روش دوم پیشنهادی برای ادامه این رقابت ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران به دلیل حضور تیم ملی جوانان ایران در منطقه آسیای میانه و تیم باشگاهی پیکان در باشگاه های جهان است. مسابقات قهرمانی به میزبانی برزیل هفته دهم (25 نوامبر) به پایان رسید.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در تاریخ 1 آذرماه به احترام جایگاه باشگاه ها استعلام و استعلام را برای ادامه این رقابت ها انجام داد و دو روش برای ادامه مسابقات پیشنهاد کرد تا باشگاه ها نظرات خود را به صورت مکتوب تا شنبه 14 آذر و پس از جمع بندی نتایج بر اساس اصل خرد جمعی باید مدلی انتخاب و اعمال شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای اعلام کرد که اکثریت باشگاه های لیگ برتر آقایان با روش دوم پیشنهادی برای ادامه لیگ موافقت کرده اند.

در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است: پس از شمارش نتایج بر اساس اصل حکمت در خصوص نحوه برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر مردان و با توجه به تصمیم اتخاذ شده، می توان روش دوم را بر اساس نظرسنجی باشگاهی انتخاب کرد. اجرا شد . بر این اساس باشگاه های پیکان تهران، گتی پسند اصفهان، سیرجان ایرانیان فولاد، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک خراسان و ایفاسرم اردکان با روش اول موافقت کردند. همچنین باشگاه های پاس گرگان، شهرداری گنبد، سایپا تهران، شهداب یزد، هراز امل دییر، خرسان رامسر، مس رفسنجان و مس رفسنجان با روش پیشنهادی دوم موافقت کردند که نسبت به روش اول رای بیشتری دارد.

بنابراین لیگ برتر مردان از 26 نوامبر تا 26 دسامبر تعطیل خواهد بود. مسابقات هفته یازدهم 27 آذرماه، هفته دوازدهم 30 آذر و هفته سیزدهم در 4 آذرماه برگزار می شود و باشگاه ها بر اساس ماده 40 فصل سیزدهم سازمان لیگ و آیین نامه کمیسیون انضباطی تعهد می کنند تا پایان آخرین مهلت مقرر پرداخت کنند. بازی هفته سیزدهم (14 آذر) 55 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم.

فصل نقل و انتقالات از 5 تا 10 دسامبر خواهد بود. ظاهرا بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها از روز دوشنبه 14 آذرماه تا پایان وقت اداری چهارشنبه 16 دی ماه فرصت دارند به صورت کتبی به فدراسیون والیبال شکایت کنند. دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان از 20 دی ماه با برگزاری دیدارهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید