تعمیرات اساسی و ساخت 43 سایت ساخت و ساز و خدمات در منطقه خورشیدی


ساعت: 21:05
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807173

بخشدار آفتاب گفت: در دهه فجر امسال 43 پروژه عمرانی، زیربنایی و نگهداری با اعتبار 32 میلیارد و 700 میلیون تن در منطقه آفتاب تعمیر و یا به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین مطلبی نژاد در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز گفت: در دهه فجر امسال از 162 پروژه در روستاهای استان تهران، بخش آفتاب با 43 طرح رتبه بندی شد.

وی با اشاره به اینکه دهستان آفتاب شامل 15 روستا است که 14 روستا دارای دهستان هستند، گفت: دهستان آفتاب و شهر تهران در ایام الله دهه مبارک فجر امسال در رتبه اول تعمیر و یا اجرای پروژه ها قرار دارند. در میان مناطق و شهرستان های استان تهران به خود اختصاص داده شده است.

فرماندار آفتاب خاطرنشان کرد: این طرح ها با تامین اعتبارات مردمی، صرفه جویی در اعتبارات بودجه و حذف هزینه های غیرضروری در حوزه های مختلف درمانی، آموزشی، خدماتی، زیرساختی و … اجرا شده است.

مطلبی تاکید کرد: احداث مرکز بهداشت امام علی (ع)، سوله ورزشی، چمن مصنوعی، اجرای سیستم نظارت تصویری در 13 روستا، کلنگ زنی دو روستا، تعویض آسفالت معابر، پیاده روها و اجرای پروژه های مشترک با شرکت های خدمات رسان از جمله برق. ، گاز و آب و فاضلاب از جمله آنهاست.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید