تعمیر سدهای آبگرفته در مناطق سیل زده توسط سپاه و ارتش / تعمیر و بازسازی منازل مسکونی منطقه توسط بنیاد مسکن استان


ساعت: 08:24
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810046

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت؛

مجید ساعدی با بیان اینکه بازسازی و نوسازی منازل مسکونی با همت بنیاد مسکن آغاز شد، گفت: اولویت اول ما رفع سیل، مناطق آسیب دیده و خرابه های رودخانه بود که توسط سپاه، ارتش، خصوصی انجام می شود. بخش و شهرداری در Gotovo است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید ساعدی در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده جنوب استان با تاکید بر اینکه بازسازی مناطق آغاز شده است، گفت: اولویت اول ما تعمیر سدهای سیل زده، بخش های آسیب دیده و خرابه های رودخانه بود. نظارت بر استانداری ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان اولویت دیگر را مسیرها و جاده ها دانست و گفت: هم اکنون همه راه ها و مسیرها باز است و برای دو مسیر اصلی که پل های آن تخریب شده یک مسیر فرعی ایجاد شده است.

وی گفت: در حال آماده سازی تفاهم نامه ای برای تامین اعتبار برای بازسازی نهایی از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال و جنوب استان هستیم.

ساعدی با تاکید بر اینکه تمامی راه های روستایی باز است، تصریح کرد: در زمینه مسائل کشاورزی منطقه، سازمان جهاد کشاورزی عملیات پاکسازی قنات را آغاز کرده و نسبت به چاه ها اقدام خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بازسازی و نوسازی منازل مسکونی توسط بنیاد مسکن آغاز شده و کار به خوبی پیش می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید