تعویض های دیرهنگام به ضرر پرسپولیس بود

مرتضی فنونی زاده در گفت وگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس و استقلال گفت: بازی استثنایی را از هر دو تیم شاهد بودیم. پرسپولیس نیاز مبرمی به پیروزی و کسب 3 امتیاز داشت. دربی 98 یک مسابقه دیدنی و بسیار دیدنی بود. در 20 سال گذشته چنین مسابقه تماشایی و تمام عیار را ندیده بودیم. تا حدودی دو تیم در نیمه اول بازی کلاسکو به میدان رفتند.

وی افزود: فرهاد مجیدی اشتباهی در ترکیب خود داشت که به سود پرسپولیس بود. همیشه گفته می شود که نباید به ترکیب تیم برنده دست زد. استقلال با بازیکنانی که در بازی ها موفق بودند تنگ شد.

* دربی بازیکن بزرگ و با تجربه می خواهد

فنونی زاده درباره استفاده از 6 بازیکن جوان و کم تجربه کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمی از پرسپولیسی ها برای اولین بار در دربی بازی کردند. البته این بازیکنان تلاش زیادی کردند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. دربی مسابقه بزرگی است و بازیکنان بزرگ باید در این مسابقه بازی می کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور دیرهنگام سه بازیکن باتجربه در زمین گفت: امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و سیدجلال حسینی باید از همان ابتدا در این دیدار بزرگ قرار می گرفتند. قبل از گلزنی پرسپولیس باید جابجایی انجام می شد و افراد تاثیرگذار زودتر به خدمت گرفته می شدند تا امتیاز صفر بماند.

* به نظر می رسید مهاجم ازبکستانی در شهر خود بازی می کند

وی در مورد مدافعانی که برای اولین بار در دربی حضور داشتند، تصریح کرد: نعمتی و فرج در دفاع در دفاع از توپ نمره 20 گرفتند و خوب بودند اما موفق به توزیع توپ نشدند.

فنونی زاده شیرزد تمیروف مهاجم ازبکستانی را یادآور شد: این ازبکستانی اصلا به اندازه تیم فوتبال پرسپولیس نیست و در این دیدار به نظر می رسید در شهر خود بازی می کند. نیمه دوم باید بیرون می آمد و مهدی عبدی و حامد پاکدل وارد زمین شدند.

دیدگاهتان را بنویسید