تعیین اعطای پروژه های نیمه تمام به نهاوند در سفر ریاست جمهوری به استان/تخصیص 327 میلیارد تومان به این شهرستان


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887315

فرماندار نهاوند گفت: در سفر همور به استان همدان 327 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدانضرگام احمدوند در جلسه هیئت آموزش و پرورش شهرستان ضمن تشکر از زحمات فرماندار و نماینده مردم نهاوند در سفر ریاست جمهوری گفت: نهاوند تنها شهرستان استان همدان میزبان است. 2 وزیر در سفر ریاست جمهوری بود.


وی هدف دولت مردمی از این سفرها را نگاه به مشکلات استان ها و شهرستان ها عنوان کرد و انتظار می رود با سفر ریاست جمهوری به استان همدان و نتایج چشمگیر آن برای شهرستان نهاوند و به ویژه آموزش و پرورش معوق. و پروژه های آموزشی شاهد همکاری خواهیم بود و در تکمیل و اجرای این پروژه ها سرعت بیشتری خواهیم داشت.


فرماندار نهاوند گفت: در این سفر پر از برکت و برکت توکل. 327 یک میلیارد تومان برای نهاوند در بودجه شهرستان در نظر گرفته شده است.


وی افزود: در سفر رئیس جمهور و حضور دو تن از نمایندگان عالی رتبه ایشان در شهرستان نهاوند، اعتباراتی برای تکمیل یا ادامه پروژه های حوضچه دانش آموزشی، مدرسه سنایی، مسکن معلمان و سایر پروژه ها تصویب شد و باید پیگیری کنیم. این وجوه تا زمانی که در اسرع وقت به شهر تزریق شود.


احمدوند با اشاره به پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیف شهرستان بدون کارشناسی و در حال تخریب، گفت: برخی از پروژه های بزرگ و مهم شهرستان که به دلیل نداشتن کارشناسی بی اعتبار، نیمه تمام و بلاتکلیف مانده اند باید به گونه ای تکمیل شوند. با این پروژه ها است که از بین می روند و یا از بین می روند.


وی هدف دولت را پروژه های فوق عنوان کرد60 وی برای تکمیل درصد پیشرفت و دسترسی مردم به آن، تصریح کرد: برای پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش وام های خوبی در نظر گرفته شده و معاونت نوسازی مدارس نیز حمایت خواهد کرد..


فرماندار نهاوند گفت: تجهیز و تکمیل پروژه استخر مدارس از دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان همدان است..


وی در خاتمه با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر فرهنگیان باید با جدیت پیگیری شود، گفت: پروژه های مسکن مهر فرهنگیان و درمانگاه فرهنگیان نهاوند دو پروژه مهمی هستند که باید با جدیت دنبال شوند و بقیه پروژه های آموزشی نیز در حال پیگیری است. ادارات سطح باید با حمایت شهرداران تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید