تعیین تکلیف ارزشیابی معلم برای این گروه از مربیان

تعیین تکلیف ارزشیابی معلم برای این گروه از مربیان

آموزش و پرورش معتقد است در بند 9 قانون بازپرداخت حقوق و دستمزد کشوری و وظیفه‌ای و مستمری بگیران، زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان از تاریخ اول مهر 1401 تعیین شده است.

این در حالی است که سید بهزاد 22 آذر امسال درگذشت. معاون قوانین مجلس در پاسخ به نامه حمیدرضا حاجی بابایی؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره تکلیف رتبه بندی معلمان مهرآفرین گفت: با توجه به اینکه قانونگذار در بند 9 قانون اصلاح قانون بودجه سال 1401 سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ​​در شرایطی بود که از شرط آزمون مجدد برای معلمان طرح مهر آفرین چشم پوشی کرد و احساس کرد که آنها نیز مانند سایر معلمان مورد ارزیابی ویژه قرار می گیرند، بنابراین ارزشیابی معلمان طرح مهر آفرین نیز انجام شد. مطابق تبصره 3 ماده 6 قانون نظام رتبه بندی مورخ 31 شهریور 1400 اعمال می شود.

در حال حاضر حدود 80 هزار معلم مهر آفرین به مشکلات پیش آمده در روند نمره دهی خود معترض هستند و تعدادی از آنها با تماس با خبرگزاری تسنیم از کم توجهی آموزش و پرورش به این موضوع گلایه کرده اند: اگرچه قوانین مجلس شورای اسلامی. در مجلس اعلام شده بود که معلمان مهرآفرین مانند سایر معلمان در 31 شهریور 1400 مورد ارزیابی قرار می گیرند، اما مشکل ارزشیابی 80 هزار نفر از این معلمان همچنان پابرجاست.

دیدگاهتان را بنویسید