تعیین نماینده رئیس مؤسسه و روزنامه اطلاعات و مدیر این روزنامه


ساعت: 16:56
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1854563

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی آقای سید عباس صالحی را به عنوان نماینده مقام معظم رهبری و روزنامه اطلاعات و مدیرمسئول این مؤسسه منصوب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی آقای سید عباس صالحی را به عنوان نماینده مقام معظم رهبری و روزنامه اطلاعات و مدیرمسئول این مؤسسه منصوب کردند.




متن تصمیم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

به نام خدا

جناب آقای سید عباس صالحی دامت توفیقات
روزنامه اطلاعات قدیم در دوران جمهوری اسلامی همواره نماینده و مظهر یک طرف نظام و انقلاب و سخنگوی جمعی از عزیزان بوده است که سخنانشان بیشتر از هر جای دیگر در این روزنامه منعکس شده است. دیدگاه های چندوجهی و سلایق سیاسی نخبگانی که به انقلاب و نظام اسلامی اعتقاد راسخ دارند، وجود روزنامه ای با این ویژگی را مفید و شاید ضروری کرده است و هنوز هم هست. برادر انقلابی و عزیز مرحوم حجت الاسلام دعایی که علاوه بر افتخار نمایندگی امام بزرگوار در این روزنامه، سال ها این رسالت را نیز بر عهده داشت، موفق شد این جهت گیری را به درستی دنبال کند. اینک پس از درگذشت تاسف بار جناب عالی با تجارب درخشان علمی، نظامی و انقلابی و بر عهده گرفتن مسئولیت های خطیر در نظام جمهوری اسلامی، در راس افراد شایسته برای انجام این مأموریت قرار دارید. به همین جهت جنابعالی را به عنوان نماینده خود در مؤسسه و روزنامه اطلاعات و سردبیری این روزنامه منصوب می نمایم و توفیق جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

سیدعلی خامنه ای
18 ژوئن 1401

دیدگاهتان را بنویسید