تغییراتی توسط تیم برانکو ایجاد شد! / دعوت نشدن به تیم ملی کاملا فنی است


زمان: 09:47
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842749

پیشنهاد نجومی برای دیدار از پرسپولیس را پذیرفتم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در زمان برانکو پرسپولیس با هواداران تعویض شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ رامین رضایان، مدافع راست پرسپولیس با بیان اینکه در اولین سال حضورش در قطر آمار خوبی داشت، گفت: در سالی که برای ادامه فوتبال به قطر رفتم نمایش های خوبی داشتم. در الشحانیه موفق شدم به عنوان دفاع راست 13 گل بزنم که آمار استثنایی است.

وی افزود: عملکرد خوبم در تیم الشحانیه باعث شد از دو باشگاه بزرگ قطری السد و الدحیل پیشنهاد دریافت کنم. ژاوی هدایت السد و ولید مربی الدحیل بودند.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: قبل از عقد قرارداد با یک باشگاه ابتدا با سرمربی صحبت می کنم. نظرات و نظراتش را درباره خودش و تاکتیک تیمی که می خواهد انتخاب کند می پرسم تا بفهمم چه هدفی را دنبال می کند.

رضاییان افزود: قطعا اگر سرمربی الدحیل در سمت خود بماند در قطر می مانم و فوتبال را ادامه خواهم داد چرا که او خیلی به من اعتقاد داشت و بازی های من را دوست داشتید. اما وقتی مربی عوض می شود، مربی جدید کادر خود را اضافه می کند. در قطر فقط می توانید 4 بازیکن خارجی داشته باشید و طبیعی است که مربی بازیکنانش را بیاورد.

وی اعلام کرد: در زمان برانکو اتفاقات و حواشی برایم افتاد، حرفی نزدم، سکوت کردم. هواداران نه تنها من را نادیده نگرفتند، بلکه از من حمایت کردند. برانکو مربی حرفه ای بود و من از او چیزهای زیادی یاد گرفتم اما در زمان او برخی تغییرات پرسپولیس توسط هواداران انجام شد. شانس آوردم که تیم گل نخورد و رفتم و پاس گل دادم.

بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: یک تیم به من پیشنهاد نجومی داد، پیشنهادی که شاید بازیکنان دیگر قبول کرده باشند، اما من گفتم با من حرف نزنید، حاضر نیستم پرسپولیس و هوادارانش را به خاطر پول بفروشم، چرا هواداران را شکنجه می کنید. چه کسی مرا تشویق کرد؟”

رضاییان افزود: برای بازگشت به پرسپولیس حجم پیام های هواداران آنقدر زیاد بود که جز جواب مثبت نمی توانستم صحبت کنم. الدحیل گفت برای آزادی باید مبلغ زیادی بپردازی. این درخواست را به خاطر پرسپولیس و هوادارانش پذیرفتم. بخشیدم اما پرسپولیس یک ماه از حقوقم را به من داد اما باز هم پولی نداشت.

وی تاکید کرد: پرسپولیس باید در این فصل می برد، ما خیلی خوش شانس نبودیم، اگر کمی خوش شانس بودیم پیروز می شدیم، در هر بازی موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتم اما از دست رفت.

بازیکن پرسپولیس گفت: پرسپولیس 5 سال است قهرمان شده و باید به این تیم احترام گذاشت. استقلال قهرمان شد و باید به او تبریک گفت. این درست نیست که وزیر پرسپولیس یا استقلال باشد، حریف باید در فوتبال قابل احترام باشد. اما سعی می کنیم در آینده دوباره جام را ببریم.

وی در خصوص عدم دعوت به تیم ملی گفت: دعوت نشدن به تیم ملی کاملا فنی است. آقای اسکوچیچ یک بار هم مرا دعوت نکرد تا او را ببینم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید