تغییرات اساسی استقلال بعد از قهرمانی؟

تغییرات اساسی استقلال بعد از قهرمانی؟

استقلال در بیست و یکمین دوره لیگ برتر با حضور و آماری که هواداران این تیم ناکامی 9 ساله خود را در کسب عنوان قهرمانی فراموش می کنند قهرمان لیگ برتر شد و بیشترین سهم را در این موفقیت تاریخی باید به سرمربی این تیم اختصاص داد. فرهاد مجیدی.

در حالی که استقلالی ها خود را برای قهرمانی آماده می کردند، این خبر ابتدا در محافل فوتبالی در حد حدس و گمان قرار گرفت که باعث ناراحتی آبی ها شد. شایعه ای که برای تشدید نگرانی آبی ها از تحقق آن تکذیب نشده است.

ساعاتی پیش از دیدار فینال استقلال در لیگ برتر، خبری با عنوان “خداحافظی احتمالی فرهاد مجیدی با استقلال” پس از قهرمانی در فضای مجازی هجوم آورد که هیچ واکنشی از سوی خود مجیدی، نزدیکانش و کارکنان باشگاه استقلال نداشت. است

انتشار این خبر خاطرات سیزدهمین دوره لیگ برتر و سال 92 را برای استقلالی ها زنده کرد. وقتی شایعه خداحافظی ناگهانی مجیدی از دنیای فوتبال دهان به دهان پخش شد، این خبر تکذیب نشد تا اینکه در دیدار مقابل مس، میدان را در زمین بوسیدند و کفش های خود را برای همیشه آویزان کردند.

بلاتکلیفی در مورد ادامه همکاری مجیدی با استقلال زمانی تشدید شد که مصطفی آجورلو، مدیرعامل این باشگاه فردای روز قهرمانی تیمش در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران خودداری کرد. سکوت کافی بود.

با گذشت چند روز از مسابقات قهرمانی استقلال، حالا وضعیت کادر فنی این تیم پیچیده شده است. صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی تصمیم به جدایی از آبی ها گرفته و قصد دارد به خارج از کشور سفر کند.

فرهاد مجیدی با بیان اینکه با یکی از تیم های این کشور به توافق رسیده اما هنوز خبر رسمی منتشر نشده است، از بازیکنان استقلال خداحافظی کرد و راهی امارات شد. اما گفته می شود توافق نهایی او با این تیم اماراتی صورت گرفته است.

به این خبر غیررسمی باید اضافه کرد که از جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی جانشینی او یاد می شود. با این حال باشگاه استقلال در واکنش به همه این اخبار سکوت اختیار کرده و هنوز پاسخ روشنی درباره ادامه همکاری با مجیدی یا انتخاب گزینه جدید نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید